طرح لایه باز بنر شیرینی فروشی

شناسه مطلب : 423943
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :96 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر قنادی

تبلیغات و چاپ بنر در شغل شیرینی فروشی می‌تواند تأثیر قابل توجهی در رشد و موفقیت این کسب و کار داشته باشد. در زیر سه پاراگراف توضیحی در این خصوص آورده شده است:

  1. جذب مشتریان جدید: با استفاده از تبلیغات و چاپ بنر، می‌توانید به طور مستقیم به مشتریان جدید معرفی شوید و توجه آن‌ها را به شیرینی‌های خوشمزه و متنوعتان جلب کنید. بنرهای جذاب و زیبا، با استفاده از تصاویر شیرینی‌ها، می‌توانند دیداری جذاب و تمایلی مثبت در مشتریان ایجاد کنند و آن‌ها را به سمت فروشگاه شیرینی فروشی خود هدایت کنند.

  2. تقویت شناخت برند: با استفاده از بنرهای تبلیغاتی، می‌توانید برند شیرینی فروشی خود را بهتر و قابل تشخیص‌تر کنید. استفاده از لوگو و نام برند در بنرها، به مشتریان کمک می‌کند تا برند شما را بشناسند و به یاد بیاورند. این باعث می‌شود که در ذهن مشتریان تا زمانی که نیاز به شیرینی دارند، نام و برند شما به یاد بماند و احتمال انتخاب شیرینی فروشی شما را افزایش دهد.

  3. ایجاد اعتماد: تبلیغات و چاپ بنرها به شیرینی فروشی امکان ارائه اطلاعات مهم و موثق درباره محصولات، کیفیت و خدمات را می‌دهد. این اطلاعات می‌تواند شامل مواد استفاده شده در شیرینی‌ها، روش تهیه و پخت آن‌ها، تنوع محصولات، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه و موارد دیگر باشد. این اطلاعات باعث افزایش اعتماد مشتریان به شیرینی فروشی می‌شود و آن‌ها را به انتخاب محصولات شما ترغیب می‌کند.

استفاده از تبلیغات و چاپ بنر در شغل شیرینی فروشی، به شما این امکان را می‌دهد تا بازاریابی موثری را انجام داده و مشتریان جدید را جذب کنید، شناخت برند خود را تقویت کنید و اعتماد مشتریان را به دست آورید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا در میان رقبا چشم‌گیرتر و قابل توجه‌تر باشید و توانایی رشد و توسعه کسب و کار را بهبود بخشید.

بنرهای تبلیغاتی با طرح لایه باز برای شیرینی فروشی با زمینه صورتی و عکس شیرینی می‌توانند تأثیر قابل توجهی در جذب مشتریان و افزایش فروش داشته باشند. در زیر پنج پاراگراف به توضیحات بیشتر در این زمینه می‌پردازیم:

  1. جلب توجه مشتریان: استفاده از زمینه صورتی در بنرهای تبلیغاتی شیرینی فروشی، جذابیت بصری بالا را ایجاد می‌کند و توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند. رنگ صورتی به عنوان رنگ شادی و شیرینی شناخته می‌شود و باعث ایجاد حسی مثبت در مشتریان می‌شود.

  2. نمایش تنوع محصولات: با استفاده از عکس شیرینی در بنرهای تبلیغاتی، می‌توانید تنوع محصولات خود را به مشتریان نشان دهید. انتخاب عکسی با رنگ‌ها و طرح‌های جذاب و خوش‌چین برای شیرینی‌ها، اشتها و تمایل مشتریان را به سمت خرید و تجربه این محصولات افزایش می‌دهد.

  3. ارائه اطلاعات کامل: بنرهای تبلیغاتی لایه باز به شما امکان می‌دهند تا اطلاعات کامل و مهم درباره شیرینی‌هایتان را درج کنید. شما می‌توانید از فضای موجود در بنر برای نمایش نام محصولات، مواد استفاده شده، ویژگی‌های خاص، قیمت و سایر جزئیات مهم استفاده کنید.

  4. فراهم کردن امکان تماس: بنرهای تبلیغاتی لایه باز می‌توانند به شما امکان دهند تا شماره تماس، آدرس یا اطلاعات تماس دیگر خود را به راحتی درج کنید. این امر به مشتریان امکان می‌دهد تا به راحتی با شما تماس بگیرند و سوالات خود را بپرسند یا سفارشات خود را ثبت کنند.

  5. تعیین هویت برند: با استفاده از بنرهای تبلیغاتی لایه باز، می‌توانید هویت و شناخت برند خود را بهبود بخشید. استفاده از فونت‌ها، الگوها و عناصر گرافیکی منحصر به فرد، برند شما را قابل تشخیص و قابل تمیز کرده و در ذهن مشتریان ثبت شود.

تیم ایران طرح طرح بنر شیرینی فروشی جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان را برای کاربران طراحی نموده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شیرینی فروشی

طرح بنر شیرینی سرا شامل:وکتور کیک و شیرینی ،  بکگراند کاربردی،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرفیک به صورت شیک و کاربردی طراحی شده است. به دلیل کیفت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، نصب بیلبورد، در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

طرح بنر شیرینی فروشی، بیلبورد فروشگاه کیک و شیرینی، بنر قنادی، طرح بنر شیرینی سرا، عکس با کیفیت شیرینی، وکتور کاپ کیک،  عکس با کیفیت، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی

مشخصات فنی طرح بنر شیرینی سرا

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               96 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شیرینی فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ صورتی در طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل و المان های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کیک و شیرینی که مناسب طرح بنر شیرینی سرا می‌باشد.
  • طراحی ساده و کاربردی بیلبورد که مناسب شغل شیرینی سرا می باشد.

 


بیلبورد قنادی , شیرینی فروشی , بنر فروشگاه کیک و شیرینی , طرح بنر , بنر شیرینی فروشی , قنادی , شیرینی , طرح بنر قنادی , بنر قنادی , طرح لایه باز بنر قنادی , طرح بنر شیرینی فروشی , بنر لایه باز , بنر شیرینی سرا , فروشگاه کیک و شیرینی , شیرینی سرا , بنر ایرانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325