طرح لایه باز بنر شهادت امیر کبیر

شناسه مطلب : 438094
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

بنر سالگرد شهادت امیر کبیر


شهادت امیرکبیر، نام زنده‌ای است که در تاریخ ایران بر جبهه‌های مختلف افتخار آورده و به عنوان یکی از بزرگترین شخصیت‌های تاریخ معاصر این سرزمین شناخته می‌شود. او، مهندسی با استعداد و فرهنگ عالی بوده و در دوران حکومت ناصرالدین‌شاه، تلاش‌های فراوانی را برای اصلاح نظام انجام داده و در نهایت به دلیل ایمان به اصول انقلاب اسلامی و مقاومت علیه ستم و فساد، به شهادت رسید.

روزهای مربوط به شهادت امیرکبیر به‌عنوان یکی از روزهای مهم تاریخ ملت ایران تلقی می‌شود و همواره مردم با اراده و ایمان برجسته خود، این روز را به عنوان نمادی از ایثار و شجاعت تجلیل می‌کنند. چاپ بنرها به‌عنوان یک وسیله بسیار مؤثر در بیان احترام و ارادت به این شخصیت بزرگ، در سراسر کشور رواج دارد. بنرهای چاپی با تصاویر امیرکبیر و پیام‌هایی از ایمان و ارادت مردم، نشان‌دهنده وحدت و همبستگی جامعه در برابر ارزش‌های انقلابی و مبارزه علیه ستم و فساد است.

با چاپ بنرها در این روزهای مهم، افراد امکان بیان احساسات خود نسبت به امیرکبیر و ارتباط مستقیم با ارزش‌های انقلابی را دارند. این بنرها علاوه بر نمایان‌سازی ارادت مردم به شخصیت امیرکبیر، بر ترویج ایده‌ها و ارزش‌هایی چون ایمان، ایثار، و انقلاب اسلامی نیز تأکید دارند.


طرح بنر لایه باز شهادت امیر کبیر با زمینه قهوه ای، یک اظهار ارادت عمیق به یکی از بنیان‌گذاران حاکمیت قانونی در ایران است. این بنر با طیف رنگ قهوه ای، حال و هوای سنتی و ارتباط با تاریخ و میراث فرهنگی امیر کبیر را به تصویر می‌کشد.

زمینه قهوه ای نماد استقامت و محکمیت است که به شجاعت و پایبندی امیر کبیر به ایده‌ها و اصول انقلاب اسلامی اشاره دارد. این رنگ با ایجاد یک زمینه گرم و دلنشین، احساسی از تاریخ و تمدن ایران را به ذهن می‌آورد.

تصویر امیر کبیر که در این بنر به کار رفته است، به عنوان نمادی از رهبری و حکومت عدالت‌محور ایشان، متعلق به دوران نخستین حکومت قانونی اسلامی در ایران، به چشم می‌آید. این تصویر نه تنها به جاذبه تاریخی امیر کبیر اشاره دارد بلکه به اهمیت مسیر و راهبرد او در ساختار دولتی اسلامی تأکید می‌کند.

طرح لایه باز این بنر، امکان تغییر متن، تصاویر و جزئیات دیگر را به افراد می‌دهد تا آن را با محتوا و مضمون مراسم یا رویداد خاصی هماهنگ کنند. این قابلیت، افراد را قادر می‌سازد تا با ابتکار و خلاقیت خود، یک بنر یکتا و منحصر به فرد برای اظهار ارادت به امیر کبیر ایجاد کنند.

استفاده از زمینه قهوه ای و تصویر امیر کبیر در این بنر، یک پیام گسترده از ارادت، افتخار و ادب نسبت به این شخصیت تاریخی و مقدس را به تصویر می‌کشد.

بنر شهادت امیر کبیر ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر سالروز شهادت امیر کبیر

طرح بنر سالروز شهادت امیرکبیر شامل: طرح نقاشی دیجیتال امیر کبیر ، تذهیب و متن تسلیت شهادت امیر کبیر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد شهادت امیر کبیر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

امیرکبیر , امیر کبیر , پوستر امیرکبیر , شهادت امیرکبیر , بنر شهادت امیرکبیر , پوستر , بنر امیرکبیر , بنر بزرگداشت امیرکبیر , پوستر بزرگداشت امیرکبیر , بنر گرامیداشت شهادت امیرکبیر , تصویر امیرکبیر , ,تایپوگرافی , تایپوگرافی امیرکبیر , نقاشی دیجیتال امیرکبیر , بنر لایه باز , طرح لایه باز , طرح های psd , بنر گرامیداشت امیرکبیر , پوستر گرامیداشت امیرکبیر

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر سالگرد شهادت امیر کبیر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قهوه ای

سایز:                                38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سالروز شهادت امیر کبیر
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از نقاشی دیجتال امیر کبیر در طرح بنر سالگرد شهادت امیر کبیر
  • طراحی بنر با استفاده از متن تسلیت سالگرد شهادت امیر کبیر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

 


بنر لایه باز , بنر امیرکبیر , طرح های psd , طرح لایه باز , بنر شهادت امیرکبیر , امیر کبیر , امیرکبیر , طرح بنر شهادت امیر کبیر , وکیل رعایا , عکس امیرکبیر , بنر شهادت امیر کبیر , شهادت امیرکبیر , بنر شهادت وکیل رعایا , طرح لایه باز بنر شهادت امیر کبیر , تصویر امیرکبیر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325