طرح لایه باز بنر شهادت امام محمد باقر (ع)

شناسه مطلب : 445372
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :109 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) یکی از مناسبت‌های مهم و معنوی در تاریخ اسلام است که هر ساله توسط مسلمانان به عنوان یادآوری از زندگی و ارزش‌های این امام بزرگ گرامی‌داشت می‌شود. امام محمد باقر (ع) با دانش عظیم و اخلاقیات پاک خود، یکی از نمونه‌های برتر تعلیم و تربیت در تاریخ اسلام را به جامعه ارائه داد. ایشان با راه‌اندازی دانشگاهی در مسجد النبی در مدینه و انتقال علوم و اخلاقیات به نسل جوان، تأثیری ژرف بر جامعه داشتند.

چاپ بنرها به عنوان یک ابزار ارتباطی و اطلاع‌رسانی می‌تواند نقش مهمی در گسترش ارزش‌ها و آموزه‌های امام محمد باقر (ع) داشته باشد. این بنرها با بهره‌گیری از تصاویر معنی‌دار و متن‌های الهام‌بخش، می‌توانند پیام‌های عمیق دینی و اخلاقی این امام را به جوامع منتقل کنند و مردم را به پیروی از مثال‌های ارزشمند او دعوت نمایند.

گرامیداشت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) و استفاده از بنرهای مرتبط با این موضوع، فرصتی است برای تقویت ارتباط مردم با ارزش‌های دینی و اخلاقی، و همچنین برای ترویج فرهنگ انسانی و اخلاقی در جامعه. این اقدام می‌تواند به افزایش آگاهی عمومی از ارزش‌های اسلامی و بهبود فضای اجتماعی و فرهنگی کمک کند.

بنر  شهادت امام محمد باقر(ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع) شامل:تذهیب و متن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               109 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام محمد باقر(ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنرشهادت امام محمد باقر(ع)

 

 


طرح بنر امام محمد باقر (ع) , امام باقر , باقر العلوم , دانلود psd بنر شهادت امام باقر , باقر العلوم , بنر لایه باز سالروز شهادت امام باقر , طرح بنر سالروز شهادت امام باقر , امام محمد باقر , محمد باقر , بنر شهادت امام باقر , دانلود بنر شهادت امام باقر , تایپوگرافی باقرالعلوم , شهادت امام محمد باقر (ع) , سالروز شهادت امام باقر , بنر شهادت امام محمد باقر , بنر لایه باز شهادت امام محمد باقر , شهادت امام محمد باقر , طرح بنر شهادت امام باقر , بنر سالروز شهادت امام باقر , شهادت امام باقر العلوم , شهادت امام باقر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325