طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع)

شناسه مطلب : 418933
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :106 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

روز شهادت امام جعفر صادق (ع)، هشتم صفر، به عنوان یکی از روزهای مهم و معنوی در تقویم اسلامی محسوب می‌شود که در آن امام صادق (ع) به دستور هارون الرشید به زندان افتاد و در همین ماه در زندان شهادت داد.

چاپ بنر به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی، می‌تواند در جشن‌های دینی و مذهبی، همچون روز شهادت امام صادق (ع)، تاثیر بسیاری داشته باشد. این بنرها با قرار دادن متن‌های مناسب و مناسبتی، عکس‌هایی از امام جعفر صادق (ع)، پیام‌های مذهبی و... می‌توانند فضایی مذهبی و متشنج را برای برگزاری جشن‌های مذهبی فراهم کنند و در افزایش شناخت عمومی از شخصیت و آثار امام صادق (ع) نقش مؤثری داشته باشند.

تاثیر چاپ بنر در جشن‌های مذهبی، علاوه بر افزایش شناخت مردم از شخصیت امام صادق (ع)، می‌تواند به افزایش تعداد حاضرین در این مراسم‌ها کمک کند. به عنوان مثال، بنرهای تبلیغاتی با قرار دادن تاریخ و محل برگزاری جشن و اطلاع‌رسانی از برنامه‌های اجرا شده، می‌توانند به جذب تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به شرکت در جشن‌ها و مراسمات کمک کنند.

بنرهای چاپ شده به عنوان یکی از رسانه‌های تبلیغاتی، می‌توانند به رسیدن به اهداف تبلیغاتی، مذهبی و فرهنگی ارتباطی مؤثری را بین فرهنگ و مذهب ایجاد کنند.

بنر شهادت امام صادق (ع )، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) شامل: تایپوگرافی و متن مرتبط با شهادت امام صادق (ع ) می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام صادق (ع )

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               106 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع )
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر شهادت امام صادق (ع )
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

جعفر صادق , بنر psd شهادت امام صادق , طرح بنر شهادت امام صادق , امام صادق , دانلود بنر شهادت امام صادق , بنر لایه باز شهادت امام صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , صادق , امام جعفر صادق , شهادت امام ششم , بنر لایه باز شهادت امام جعفر صادق , شهادت امام صادق , بنر شهادت امام صادق ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325