طرح لایه باز بنر شهادت امام سجاد (ع)

شناسه مطلب : 447258
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :60 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح لایه باز بنر شهادت امام سجاد (ع)

شهادت امام سجاد (ع)، یکی از رویداد های تلخ تاریخ اسلام است که به نماد استقامت، تحمل، و دفاع از ارزش‌ های دینی و انسانی معتبر است.

امام سجاد (ع) پس از واقعه کربلا به عنوان زنده ماندگان و شاهد بر دستورات و ارزش‌ های دینی امام حسین (ع)، نقش بسیار مهمی در انتقال آموزه‌ های دینی و تعلیمات اخلاقی به امت اسلامی داشت.

بنر های چاپ شده به این مناسبت، نقش بسیار مهمی در بیان ارزش‌ های انسانی و دینی امام سجاد (ع) و ترویج اصول اخلاقی او دارند.

بنر های چاپ شده به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) معمولاً شامل تصاویر او، اشعار و آثار ادبی متعلق به او، و پیام‌ هایی از انسجام و اخلاق امام سجاد (ع) هستند.

این بنر ها به وسیله نقل قول‌ هایی از امام سجاد (ع) که به اخلاق، تواضع، و دعوت به عبادت و تعلیمات دینی تاکید دارند، مردم را به یادآوری ارزش‌ های انسانی و اخلاقی امام سجاد (ع) تشویق می‌ کنند.

نصب این بنر ها در مساجد، حسینیه‌ ها، مراکز فرهنگی، و خیابان‌ ها، به جامعه اجازه می‌ دهد تا با آموزه‌ های دینی و اخلاقی امام سجاد (ع) آشنا شوند و از این ارزش‌ ها بهره‌مند شوند.

بنر های چاپ شده به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) نه تنها به عنوان یک ابزار برای اطلاع‌ رسانی و آموزش درباره حیات و ارزش‌ های او عمل می‌ کنند، بلکه به عنوان یک عنصر از فضای عمومی در ترویج اصول دینی و انسانی او نیز اهمیت دارند و می‌ توانند به تعزیز هویت دینی و فرهنگی مسلمانان کمک کنند و باعث تقویت ارتباطات اجتماعی و فرهنگی شوند.

طرح بنر شهادت امام سجاد(ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام سجاد

طرح بنر شهادت امام سجاد (ع) شامل:

تایپوگرافی یا سجاد، تذهیب، کارد اسلیمی، نقوش مذهبی و متن تسلیت شهادت امام سجاد(ع) باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر تسلیت شهادت امام سجاد(ع)، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با صاحبان عزا استفاده نمایید.

ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام سجاد (ع) 

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               60 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شهادت امام سجاد
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و طرح بنر تسلیت شهادت امام سجاد (ع)
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و متن تسلیت شهادت امام سجاد در طرح بنر شهادت امام سجاد (ع)

بنر مناسبتی , امام سجاد , بنر سالروز شهادت امام سجاد , طرح بنر شهادت امام زین العابدین , امام زین العابدین , شهادت امام سجاد , طرح بنر , بنر شهادت امام سجاد , تایپوگرافی یا سجاد , بنر شهادت امام زین العابدین , طرح بنر شهادت امام سجاد , بنر روز شهادت امام سجاد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325