طرح لایه باز بنر شب یلدا

شناسه مطلب : 437422
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :23 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر شب یلدای همدلی

شب یلدا، به عنوان یکی از جشن‌های باستانی و مرتبط با تاریخ و فرهنگ ایران، در شبانه‌روز انقلاب زمستانی و ورود نور به تاریکی، یکی از مهمترین جشن‌های سنتی ایرانیان است. این جشن در آغاز فصل زمستان و در آخرین شب از پایان سال میلادی برگزار می‌شود و با عادت‌ها و آیین‌های خاصی همراه است. افراد در این شب به یکدیگر تبریک می‌گویند و در گردش آتش، خواندن شعرها و خوردن میوه‌های زمینی شادی می‌کنند.

چاپ بنرها در این مواقع می‌تواند تأثیر زیادی در افزایش جذابیت و جلب توجه به شب یلدا داشته باشد. بنرهای زیبا و متناسب با این جشن می‌توانند با نمایش تصاویر و طراحی‌های جذاب، جشن‌های شب یلدا را به نحوی ویژه و خاص به تصویر کشند و به افراد احساس شادی و هیجان جشن را بیشتر کنند.

تأثیر چاپ بنر برای شب یلدا در ایجاد انگیزه برای مشارکت فعّالتر در این جشن‌ها بسیار مهم است. این بنرها می‌توانند اطلاعات مرتبط با برنامه‌ها، مکان‌ها و زمان بندی این جشن‌ها را به وضوح منتقل کنند و افراد را به شرکت فعّال در مراسمات دعوت کنند.

بنرهای چاپ شده با تم شب یلدا می‌توانند در ایجاد فضایی شاداب و منحصربه‌فرد برای مراسمات این جشن نقش بسزایی داشته باشند. از طریق ترکیب رنگهای جذاب، نمادها و آیکون‌های مرتبط با این جشن، بنرها جلب توجه و تشویق به شرکت فعّالتر در جشن را دارند.

در نهایت، بنرهای چاپ شده با ارتقاء هویت بصری جشن شب یلدا، می‌توانند در ترسیم یک تصویر مثبت و شاداب از این رویداد محبوب مردم شود و افراد را به شرکت فعّال‌تر در این جشن‌ها ترغیب کنند.

بنر لایه باز شب یلدا ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تبریک شب یلدا

طرح بنر شب یلدا شامل: تصویر انار ، نقوش اسلیمی و تذهیب ، تایپوگرافی یلدای همدلی و متن تبریک مرتبط با یلدای همدلی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی شب یلدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت شب یلدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی طرح بنر شب یلدا

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                23 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شب یلدا
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر انار در طرح بنر لایه باز شب یلدا
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 
  • استفاده از متن تبریک شب یلدا و متن مرتبط با یلدای همدلی در طراحی بنر شب یلدا

یلدا , طرح , طرح PSD , پوستر پلدا , کارت پستال , طرح شب یلدا , بنر یلدا , یلدای همدلی , بنر کمک رسانی یلدا , بنر لایه باز شب یلدا , تصویر سازی شب یلدا , بنر تبریک یلدا , یلدا مبارک , کارت پستال شب یلدا , طرح بنر کمک رسانی یلدا , شب یلدا , طرح لایه باز بنر شب یلدا , طرح بنر شب یلدا , بنر یلدای همدلی , طرح پوستر شب یلدا , پوستر شب یلدا , بنر شب یلدا , کمک رسانی یلدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325