طرح لایه باز بنر شب قدر و شهادت حضرت علی (ع)

شناسه مطلب : 415457
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :146 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر شب قدر

شب قدر یکی از مهم‌ترین شب‌های ماه مبارک رمضان است و در این شب، بسیاری از مردم برای عبادت و احیای شب، به دنبال محل‌هایی هستند که مراسم این شب در آن‌ها برگزار می‌شود. برای جذب مخاطبان و اطلاع‌رسانی درباره برگزاری مراسم شب قدر، چاپ بنر می‌تواند به عنوان یکی از ابزارهای موثر برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه سه پاراگراف درباره تأثیرات چاپ بنر برای تبلیغات شب قدر بیان می‌شود:

  1. جذب مخاطبان: چاپ بنر به عنوان یکی از روش‌هایی برای جذب مخاطبان به مراسمات شب قدر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با ایجاد بنرهایی با عباراتی جذاب و متناسب با فضای شب قدر، مخاطبان به سمت برگزاری مراسمات دعوت می‌شوند. همچنین، برای جذب مخاطبان به مناطق خاص، چاپ بنرها در نقاط مناسب و قابل مشاهده مانند تقاطعات بزرگ و در کنار محل برگزاری مراسم مفید است.

  2. تأثیر بر شناخت برند: با چاپ بنرهای تبلیغاتی، مخاطبان محتمل شناخت بهتری از برند شما خواهند داشت. با ایجاد طرح‌هایی با طراحی جذاب و خاص، بنرهای شما می‌توانند به شناخت برند و تأثیرات مثبتی بر روی مخاطبان داشته باشند. بنابراین، چاپ بنرهای تبلیغاتی به عنوان یک روش مهم برای افزایش شناخت برند و افزایش اعتبار برند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  3. تبلیغات هدفمند: با استفاده از چاپ بنرهای تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی افرادی را که در مناطق خاصی زندگی می‌کنند و ممکن است به محل برگزاری مراسم شما علاقه‌مند باشند، هدفمند کنید. به این ترتیب، می‌توانید برای جذب مخاطبان از بنرهای تبلیغاتی استفاده کنید که برای محل زندگی مخاطبان هدفمند باشند و اطلاعات را به صورت دقیق و هدفمند به آن‌ها منتقل کنید.

    به طور خلاصه، چاپ بنر به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی می‌تواند در جذب مخاطبان و اطلاع‌رسانی درباره برگزاری مراسمات شب قدر مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، با استفاده از بنرهای تبلیغاتی، می‌توانید به شناخت برند و افزایش اعتبار برند خود بپردازید و تبلیغات هدفمندی را برای جذب مخاطبان ایجاد کنید.

 

بنر شهادت امام علی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

طرح بنر شهادت امام علی شامل: تصویر دعا کردن می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام علی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام علی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               146 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام علی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی  با طرح بنر شهادت امام علی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر دعا کردن  در طرح بنر شهادت امام علی

طرح لایه باز بنر شب قدر , طرح بنر شب قدر , بنر شب های قدر , طرح بنر شب قدر , بنر شهادت امام علی , بنر مراسم احیإ شب های قدر , شهادت حضرت علی , امام علی , بنر شب قدر , بنر شب های قدر , بنر شهادت حضرت علی , بنر شهادت حضرت علی , بنر شهادت حضرت علی , لیلة القدر , شهادت امام علی , بنر شهادت امیرالمومنین , شب قدر , بنر شب قدر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325