طرح لایه باز بنر سوپر گوشت

شناسه مطلب : 420459
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :149 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح لایه باز کارت ویزیت قصابی و سوپر گوشت

طرح بنر سوپر گوشت

شغل سوپر گوشت، به عنوان یکی از شغل‌های خدماتی، به دنبال جذب مشتریان و افزایش فروش خود است. در این راستا، تبلیغات و چاپ بنر می‌تواند به شدت موثر باشد. تبلیغات به عنوان یک ابزار ارتباطی و تبلیغاتی، به کسب و کار کمک می‌کند تا با مشتریان پتانسیل ارتباط برقرار کند و نام شغل را در بازار بهتر شناخته شود. تبلیغات باعث افزایش شناخت برند و توجه مشتریان به شغل سوپر گوشت می‌شود.

در این راستا، چاپ بنر نیز به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی، می‌تواند به شدت موثر باشد. چاپ بنر به عنوان یکی از روش‌های چاپی، به کسب و کار کمک می‌کند تا نام و خدمات خود را به مشتریان نشان دهد. بنرهایی با ابعاد و طرح‌های جذاب، می‌تواند به شغل سوپر گوشت کمک کند تا مشتریان جدید جذب کند و با مشتریان قبلی بهتر ارتباط برقرار کند.

همچنین، چاپ بنر می‌تواند به شغل سوپر گوشت کمک کند تا به مشتریان خود اطلاعات بیشتری درباره خدمات خود ارائه دهد. این روش به عنوان یکی از روش‌های ارتباطی می‌تواند به شغل سوپر گوشت کمک کند تا مشتریان خود را آگاه کند و با آن‌ها در ارتباط باشد. به این ترتیب، چاپ بنر و تبلیغات می‌تواند به شغل سوپر گوشت کمک کند تا به اهداف فروش خود دست یابد و بیشترین سود را کسب کند.

طرح بنر لایه باز قصابی ، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر سوپر گوشت

طرح بنر سوپر گوشت شامل: عکس گوشت  ، و طراحی ساده و کاربردی بنر ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ استند(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. 

 

بنر سوپر گوشت,بنر قصابی, بنر لایه باز قصابی,  بنر psd قصابی,  بنر سوپر گوشت,  بنر گوشت فروشی,  قصابی , گوشت ,بنر قصابی, گوشت,

مشخصات فنی بنر لایه باز سوپر گوشت

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، قرمز

سایز:                               149 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر قصابی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و قرمز در طرح  بنر
  • طراحی بنر با استفاده از عکس گوشت در طرح بنر
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی بنر سوپر گوشت

 

 


بنر لایه باز قصابی , سوپر گوشت , بنر قصابی , بنر psd قصابی , بنر سوپرگوشت , بنر سوپر گوشت , قصابی , بنر سوپر گوشت , بنر گوشت فروشی , بنر سوپر گوشت , گوشت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325