طرح لایه باز بنر سوپر مرغ

شناسه مطلب : 420213
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :126 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح لایه باز کارت ویزیت مرغ فروشی

طرح بنر فروشگاه مرغ

تبلیغات و چاپ بنر برای شغل مرغ فروشی اهمیت بسیاری دارد. بنرهای تبلیغاتی با موضوعات مختلف می‌توانند از جمله تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و محصولات جدید، به مشتریان کمک کنند تا اطلاعات بیشتری درباره محصولات مرغ فروشی دریافت کنند. در ادامه، تاثیر تبلیغات و چاپ بنر در شغل مرغ فروشی را توضیح خواهیم داد.

  1. جذب مشتریان جدید: بنرهای تبلیغاتی، می‌توانند به عنوان یک ابزار موثر در جذب مشتریان جدید عمل کنند. اگر بنرهای تبلیغاتی، شامل پیشنهادهای ویژه، تخفیف‌ها، کوپن‌های تخفیف و یا محصولات جدید باشند، احتمال جذب مشتریان بیشتر خواهد بود.

  2. ارتقای شناخت برند: چاپ بنر با استفاده از لوگوی شرکت و شعار، می‌تواند به شناخت برند کمک کند. با نشان دادن نام و شعار شرکت در بنرهای تبلیغاتی، احتمال شناخت بیشتر مشتریان از برند شما افزایش می‌یابد.

  3. افزایش فروش: تبلیغات و چاپ بنر می‌توانند به افزایش فروش کمک کنند. با قرار دادن پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌هایی بر روی بنرها، احتمال افزایش فروش و بهبود درآمد شما بیشتر خواهد بود.

بنابراین، تبلیغات و چاپ بنر به عنوان ابزاری موثر در جذب مشتریان جدید، ارتقای شناخت برند و افزایش فروش، برای شغل مرغ فروشی بسیار مهم هستند.

طراحی بنرهای تبلیغاتی، یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مشتری در شغل مرغ فروشی است. بنرهای تبلیغاتی با طرحی مناسب می‌توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و افزایش فروش را برای فروشندگان فراهم کنند. در این راستا، یک بنر تبلیغاتی با زمینه‌ای مشکی و عکس گوشت مرغ می‌تواند جذابیت و جلب توجه مشتری را داشته باشد.

۱. رنگ مشکی به‌عنوان رنگی جذاب و رمزآلود برای بنر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ نماد برای قدرت، غم و احساسات عمیق است و برای ایجاد این احساس در مخاطبان مناسب است.

۲. عکس گوشت مرغ در بنر، مشتریان را به محصول شما جذب می‌کند. بنر با تصویری بیانگر کیفیت و تازگی مرغ و تغذیه سالم آن می‌تواند تأثیر مثبتی بر روی تصمیم گیری مشتریان داشته باشد.

۳. انتخاب قلم مناسب برای نوشتن متن در بنر امری بسیار مهم است. قلم باید به گونه‌ای باشد که متن به خوبی قابل خواندن باشد و جذابیت آن را افزایش دهد.

۴. استفاده از شعار و عناوین جذاب و متناسب با محصول، می‌تواند مشتریان را به سمت فروشگاه شما جذب کند. عبارت‌هایی همچون "بهترین مرغ تازه روز"، "مرغی تازه و تغذیه‌ای" و "بهترین قیمت برای مرغ تازه" می‌توانند اثر بسیار خوبی در جذب مشتریان داشته باشند.

بنر لایه باز فروشگاه مرغ و ماهی، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر سوپر مرغ

طرح بنر فروشگاه فروشگاه مرغ و ماهی شامل:عکس با کیفیت مرغ ، وکتور مرتبط با شغل فروشگاه مرغ و ماهی لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی بنرلایه باز  فروشگاه مرغ و ماهی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                                126 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر فروشگاه مرغ 
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح  بنر
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت  مرغ در طراحی بنر فروشگاه مرغ و ماهی
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی بنر

 


طرح لایه باز , مرغ و ماهی , بنر مرغ و ماهی , بنر فروشگاه ماهی و مرغ , بنر لایه باز مرغ فروشی , بنر شیلات , تبلیغات مرغ فروشی , فروش مرغ و ماهی , بنر مشاغل , بنر ماهی فروشی , بنر مرغ فروشی , بنر psd مرغ فروشی , بنر psd , طرح بنر مرغ فروشی , مرغ فروشی , رح بنر فروشگاه ماهی و مرغ , بنر لایه باز , بنر فروش مرغ و ماهی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325