طرح لایه باز بنر سن مراسم انس با قرآن

شناسه مطلب : 441077
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :114 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر محفل انس با قرآن

محفل انس با قرآن به عنوان یک مناسبت معنوی در جوامع اسلامی اهمیت ویژه‌ای دارد. این محفل به منظور تلاوت و تدبر قرآن کریم، دعا و ذکر، و تبادل افکار دینی برگزار می‌شود. چاپ بنر‌ها می‌توانند نقش مهمی در ترویج این موضوع و اعلام زمان و مکان محفل داشته باشند.

  1. تبلیغ و اطلاع‌رسانی: چاپ بنر‌ها می‌توانند به تبلیغ محفل انس با قرآن و اطلاع‌رسانی به مخاطبان کمک کنند. این بنر‌ها می‌توانند اطلاعاتی در مورد زمان و مکان برگزاری محفل و همچنین هدف و اهداف آن را منتقل کنند.

  2. تأثیر مذهبی و معنوی: بنر‌ها می‌توانند با استفاده از تصاویر و متون معنوی ارتباط نزدیکی را بین افراد و محفل انس با قرآن ایجاد کنند. این ارتباط معنوی می‌تواند به ترویج عشق به قرآن و ترس از خداوند کمک کند.

  3. تشویق به شرکت فعال: چاپ بنر‌ها می‌توانند افراد را به شرکت فعال در محفل انس با قرآن ترغیب کنند. این بنر‌ها می‌توانند جوانان و بزرگان را به تلاوت قرآن و تدبر در آیاتش تشویق کنند و ایجاد انگیزه برای حضور در این محفل مهم کنند.

به طور کلی، چاپ بنر‌ها می‌توانند به ترویج مفاهیم دینی و معنوی، تعامل اجتماعی و مشارکت در فعالیت‌های مذهبی کمک کنند. این ابزارهای گرافیکی می‌توانند به تعمق در دین و ایجاد ارتباطات معنوی بین افراد کمک کنند.

طرح بنر لایه باز محفل انس با قرآن، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محفل انس با قرآن

طرح بنر محفل انس با قرآن شامل: تصویر قرآن ، کادر مذهبی، کادر اسلیمی و متن گرامیداشت روز محفل انس با قرآن می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر محفل انس با قرآن می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر محفل انس با قرآن

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                              114 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر محفل انس با قرآن
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر محفل انس با قرآن
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از کادر اسلامی، تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مناسب در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر محفل انس با قرآن

بنر ماه مبارک رمضان , بنر لایه باز انس با قران , پوستر ماه رمضان , بنردوره ی قران , بنر رمضان , دانلود بنر ماه رمضان , رحل قرآن , بنر ماه رمضان لایه باز , محفل انس با قرآن , بنر تبریک روزه , پوستر قران , بنر قرآن خوانی , طرح لایه باز ماه رمضان , انس با قرآن , ماه رمضان , طرح بنر ماه مبارک رمضان , بنر دوره قران لایه باز , بنر کادر تذهیب , پوستر انس با قرآن , دانلود بنر دوره قران , بنر ماه رمضان , پوستر لایه باز روزه خوانی , بنر لایه باز ماه رمضان , قرآن , طرح لایه باز زیارت خوانی , بنر تبریک ماه رمضان , پوستر لایه باز ماه رمضان , گلدان , بنر psd انس با قران , قرآن خوانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325