طرح لایه باز بنر سن روز ملی شوراها

شناسه مطلب : 443154
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :16 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر روز شوراها

روز ملی شوراها به عنوان یک رویداد مهم، به تجلیل از نقش و اهمیت شوراهای محلی و منطقه‌ای در تصمیم‌گیری‌های مربوط به امور محلی و ترویج مشارکت شهروندان در این فرایند‌ها می‌پردازد. شوراها به عنوان نمایندگان اصلی مردم در مقامات محلی، دارای نقش بسیار مهمی در تدوین و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های منطقه‌ای و توسعه محلی هستند. این روز فرصتی است برای تقدیر از زحمات و تلاش‌های شوراها در خدمت رسانی به جوامع محلی و ترویج فرهنگ مشارکت مردمی است.

چاپ بنرهای تبلیغاتی و ترویجی به مناسبت روز ملی شوراها می‌تواند تاثیر بسیار مهمی در افزایش آگاهی مردم از نقش و اهمیت شوراها داشته باشد. این بنرها می‌توانند با استفاده از تصاویر جذاب و پیام‌های قوی، مردم را به مشارکت فعال در امور محلی و شرکت در انتخابات شوراها تشویق کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به عنوان ابزاری برای اطلاع‌رسانی در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف شوراها استفاده شوند و مردم را با اهمیت این فعالیت‌ها آشنا سازند.

با چاپ بنرهای ترویجی، می‌توان ارتباط بین مردم و شوراها را تقویت کرده و مشارکت شهروندان در امور محلی را ترویج نمود. این اقدامات می‌توانند به تقویت دموکراسی محلی و بهبود ارتباط بین مردم و نمایندگان شوراها کمک کرده و نقش مهمی در توسعه پایدار و رشد جامعه ایفا نمایند.

بنر روز شوراها، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز شوراها

طرح بنر روز شوراها شامل:تصویر پرچم ایران ، تایپوگرافی روز ملی شوراها و متن تبریک روز شوراها می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز شوراها می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز شوراها

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، سبز

سایز:                               16 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز شوراها
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و سبز با طرح بنر روز شوراها
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از تایپوگرافی روز ملی شوراها در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر پرچم ایران در طرح بنر روز شوراها

 


بنر روز شورای اسلامی , روز شورای اسلامی , بنر روز شوراها , شورا , روز 9اردیبهشت , گرامیداشت روز شوراها , بنر لایه باز روز شوراها , بنر روز شوراها , تایپوگرافی روز ملی شوراها , گرامیداشت روز شوراها , پرچم ایران , طرح بنر روز شورا اسلامی , روز شوراها , روز شورا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325