طرح لایه باز بنر سر در دبیرستان

شناسه مطلب : 430442
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :36 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر تابلو مدرسه

تبلیغات و چاپ بنر در ورودی مدارس از جمله روش‌های مؤثر در جذب توجه و افزایش شناخت از سمت عموم مردم به محیط آموزشی است که تأثیرات قابل توجهی در میانه‌روی و توسعه مؤسسات آموزشی ایفا می‌کند. این تبلیغات می‌توانند به شکل بنرها، پوسترها، نمایشگرهای دیجیتال و موارد مشابه در نقاط استراتژیکی از اطراف مدرسه نصب شوند و با ارتقاء ویژگی‌های معرفی شده به مؤسسه آموزشی، تأثیرات مثبت زیادی داشته باشند.

اولین تأثیری که این تبلیغات و چاپ بنرها در ورودی مدارس دارند، جلب توجه و تشویق افراد به تعامل با محیط آموزشی است. این بنرها می‌توانند با نشان دادن تصاویر جذاب و اطلاعات کوتاه و مختصر، فضای دوستانه و پویا را که مدرسه ارائه می‌دهد، به نمایش بگذارند. این تأثیر می‌تواند عاملی برای ایجاد انگیزه و اشتیاق در دانش‌آموزان و والدین باشد تا به طور فعال‌تر در فعالیت‌ها و رویدادهای مدرسه شرکت کنند.

دومین تأثیر از این نوع تبلیغات، افزایش شناخت جامعه نسبت به محیط آموزشی و فرصت‌هایی است که مدرسه ارائه می‌دهد. با نمایش موفقیت‌ها، دستاوردها، برنامه‌های آموزشی و امکانات فرهنگی و ورزشی موجود در مدرسه، افراد بیشتری به این اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنند. این تأثیر می‌تواند به دانش‌آموزان و والدین کمک کند تا تصمیم‌گیری بهتری در خصوص تحصیل فرزندانشان انجام دهند.

سومین تأثیر از تبلیغات و چاپ بنرها در ورودی مدارس، ارتقاء ارتباط مؤسسه آموزشی با جامعه است. این تبلیغات می‌توانند فرصتی مناسب برای برقراری تعاملات مستقیم با والدین، اعضای هیئت‌های اجرایی محلی و جامعه محلی فراهم کنند. این ارتباطات می‌توانند به کشف نیازها و نظرات افراد، ارائه خدمات بهتر و تطابق بیشتر مؤسسه آموزشی با انتظارات جامعه کمک کنند.

در نتیجه، تبلیغات و چاپ بنرها در ورودی مدارس تاثیرات چشمگیری بر روی جذب توجه، شناخت محیط آموزشی و ارتباط با جامعه دارند که بهبود کیفیت و شکوفایی مؤسسات آموزشی را ترویج می‌دهند.

طرح بنر سردر دبیرستان توسط طراحان حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی شده است.

 

عناصر بنر سردر دبیرستان

طرح لایه باز بنر مدرسه و دبیرستان شامل:تذهیب ،  و متن دبیرستان آفتاب می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی )، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی بنر سردر دبیرستان

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی، سفید

سایز:                               36 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


بنر سردر مدارس , طرح بنر سر در دبیرستان , بنر دبستان غیر انتفاعی , بنر سردر دبیرستان , طرح بنر سر در مدرسه , دبستان غیر انتفاعی , تبلیغات مدرسه , مدرسه , طرح psd , بنر سر در مدرسه , ثبت نام پیش دبستانی , طرح بنر سردر دبیرستان , بنر ثبت نام دبستان , طرح لایه باز , بنر ثبت نام مدرسه , psd , بنر سر در دبیرستان , بنر لایه باز تابلو مدرسه , بنر دبستان غیر دولتی , دبستان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325