طرح لایه باز بنر سالروز سردار قاسم سلیمانی

شناسه مطلب : 437498
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :150 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از لحظات تأثیرگذار تاریخ معاصر ایران و منطقه شناخته می‌شود. او به عنوان یک فرمانده نظامی موفق و متعهد، نقش بسیار مهمی در مبارزات علیه تروریسم و حفظ امنیت منطقه داشت و برنامه‌ریزی‌های هوشی‌های استراتژیک و عملیاتی نظامی را بر عهده داشت.

شهادت سلیمانی با وحدت و همبستگی ملت ایران را به چالش کشید و نشان داد که ایرانیان با افتخار و ایمان به ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق ملت‌ها، آماده‌اند تا در برابر هر تهدیدی ایستادگی کنند. چاپ بنرها به عنوان یک ابزار قدرتمند در این فرآیند ایفای نقش می‌کنند. بنرها با تصاویر و پیام‌های محوری مانند "شهید سلیمانی، نماد ایستادگی و مقاومت" یا "وحدت ملت در سایه شهادت سلیمانی"، افکار و احساسات جامعه را تقویت کرده و پیام‌های مهم انقلابی و ایمانی را به نمایش می‌گذارند. این بنرها نه تنها نقلیه‌ای برای ابراز اراده ملت برای دفاع از امنیت ملی، بلکه یک وسیله‌ی هنری و فرهنگی به منظور گرامیداشت و یادآوری شخصیت بزرگ سردار سلیمانی نیز محسوب می‌شوند.

طرح بنر لایه باز شهادت سردار قاسم سلیمانی با زمینه سفید و مشکی یک طراحی زیبا و مفهوم است که به گرامیداشت شخصیت بزرگ این فرمانده مظلوم پرداخته و احساسات انقلابی و ایمانی جامعه را تقویت می‌کند. این بنر، با ترکیب رنگ‌های سفید و مشکی به عنوان نمادهای انقلاب اسلامی، اراده ملت و مقاومت را به نمایش می‌گذارد.

در این بنر، زمینه سفید به عنوان نمادی از پاکیزگی، ایمان و نور انقلاب، در کنار زمینه مشکی که نمایانگر شهادت و ایستادگی در برابر تهدیدات است، یک تناقض زیبا ایجاد شده است. تصویر شهید قاسم سلیمانی در قسمت مرکزی بنر، با ابراز احترام و اراده به مخاطبان پیام‌های مهم انقلابی و وحدت ملی را منتقل می‌کند.

در پیام این بنر، از جملاتی همچون "شهید سلیمانی، نماد ایستادگی و مقاومت"، "وحدت ملت در سایه شهادت سلیمانی" و "با ایمان به ارزش‌های انقلابی، ایستاده‌ایم" استفاده شده است. این جملات با تأکید بر ارزش‌های انقلابی، ایمان به دفاع از امنیت ملی و تأکید بر وحدت ملت، ابعاد گوناگون شخصیت سردار سلیمانی را به تصویر می‌کشند و جوانب مهم این شخصیت را به خوبی منعکس می‌کنند.

بنر شهادت سردار قاسم سلیمانی ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شامل: تصویر سردار شهید سلیمانی، تایپوگرافی ، و متن تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز شهادت حاج قاسم سلیمانی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، سفید

سایز:                               150 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت سردار قاسم سلیمانی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شهید سردار سلیمانی در طرح بنر سالگرد شهادت سردار سلیمانی
  • طراحی بنر استفاده از تایپوگرافی کاربردی در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

بنر سالگرد سردار سلیمانی , بنر شهادت سردار سلیمانی , طرح لایه باز , عکس شهید حاج قاسم سلیمانی , طرح psd , بنر تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی , بنر شهید حاج قاسم سلیمانی , طرح بنر شهادت سردار سلیمانی , طرح بنر لایه باز , سردار سلیمانی , بنر تسلیت psd , طرح لایه باز بنر تسلیت , بنر سردار سلیمانی , بنر تسلیت لایه باز , متن تسلیت , شهید سردار سلیمانی , بنر لایه باز تسلیت , متن بنر تسلیت سردار سلیمانی , دانلود بنر تسلیت , بنر , بنر شهید سردار سلیمانی , سالروز شهادت سردار سلیمانی , ترحیم , بنر شهادت حاج قاسم , طرح psd بنر تسلیت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325