طرح لایه باز بنر روز کارگر

شناسه مطلب : 442881
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :56 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح بنر روز کارگر

روز کارگر یکی از رویدادهای مهم اجتماعی است که به تقدیر و تکریم کارگران و کارگری در سطح جهانی می‌پردازد. این روز هر ساله در تاریخ 1 مه، به عنوان نمادی از تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارگران در توسعه اقتصاد جهانی و تأمین نیازهای انسان‌ها مورد گرامی‌داشت قرار می‌گیرد. این روز فرصتی است تا به مسائل مربوط به حقوق کارگران، بهبود شرایط کاری، و ترویج ارزش‌های کارگری اشاره شود.

در این روز، چاپ بنرها و تبلیغات مرتبط با ارزش‌گذاری به کارگران و حقوق آن‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. بنرهای گرافیکی و پیام‌های تبلیغاتی که به تشویق و تقویت حقوق کارگران و بهبود شرایط کاری اختصاص داده شده باشند، می‌توانند نقش مهمی در جلب توجه عمومی به این مسائل داشته و آگاهی عمومی را افزایش دهند.

به عنوان مثال، بنرهایی که از شعارها و عباراتی همچون "حقوق کارگران حق اساسی است" یا "کارگران، ستون فلزی اقتصاد هستند" استفاده می‌کنند، می‌توانند ارزش کارگران را به اجتماع ارائه دهند و به ایجاد توجه به مسائل کاری و اجتماعی کمک کنند. از این رو، چاپ بنرهایی با پیام‌هایی مثبت و انگیزشی برای افراد، می‌تواند به ترویج ارزش‌های مرتبط با کارگری و بهبود شرایط کاری کمک کند و به توسعه یک جوّ اجتماعی مساعد برای توجه به مسائل کارگرانی که اغلب نیازمند حمایت و توجه بیشتر هستند، کمک کند.

بنر روز کارگر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز کارگر

طرح بنر روز کارگر شامل: تصویر کلاه ایمنی و متن گرامیداشت روز کارگر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز کارگر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز کارگر

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               56 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز کارگر
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز کارگر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت کلاه ایمنی در طرح بنر روز کارگر

روز کارگر , بنر لایه باز روز کارگر , بنر روز جهانی کار و کارگر , بنر روز کار و کارگر , بنر psd روز کارگر , طرح بنر روز کار و کارگر , بنر روز جهانی کارگر , کارگر , بنر لایه باز روز جهانی کار و کارگر , کاروکارگر , بنر کار و کارگر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325