طرح لایه باز بنر روز کارگر

شناسه مطلب : 418663
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : زرد
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :51 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز کارگر

روز کارگر در 11 اردیبهشت، به عنوان یکی از روزهای تقویمی مهم در تاریخ اجتماعی و سیاسی ایران شناخته می‌شود. این روز به عنوان یادبودی برای اعتراضات کارگری در شهر تبریز در سال ۱۳۲۹ برگزار می‌شود. در این رویداد، کارگران تبریز به علت عدم پرداخت حقوق، اعتصاب کار کردند و در پاسخ، نیروهای ارتش ایران اعمال خشونتی را به سمت کارگران انجام دادند.

در روز کارگر در 11 اردیبهشت، بسیاری از افراد و سازمان‌ها، به نحوی تجلیل از کارگران و حمایت از حقوق آنان از طریق برگزاری تظاهرات، مراسم، سخنرانی‌ها و رویدادهای دیگر، از جمله چاپ بنر، به این روز احترام می‌گذارند. چاپ بنرهایی با شعارها و پیام‌هایی مثل "کارگر، برادر، توانگر" یا "از کارگران تقدیر کنیم"، به عنوان یکی از روش‌های مهم جهت جذب توجه به این رویداد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنرهای چاپ شده برای روز کارگر، باید با رعایت اصول زیبایی‌شناسی و با توجه به محتوای مناسب، صورت گیرد. طراحی بنرها باید به گونه‌ای باشد که در اولین نگاه توجه مخاطبان را به خود جلب کند و پیام مناسبی را به نمایش بگذارد. بنرها می‌توانند در محل کار، مسیرهای عمومی و نیز در مراکز خرید قرار داده شوند تا توجه مخاطبان را به خود جلب کنند و هدف مورد نظر را دستیابی کنند.

بنر روز کارگر، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز کارگر

طرح بنر روز کارگر شامل: تصویر کلاه ایمنی و متن گرامیداشت روز کارگر می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز کارگر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز کارگر

ابعاد:                                200 در90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               51 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز کارگر
  • هم نشینی مناسب رنگ زرد با طرح بنر روز کارگر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت کلاه ایمنی در طرح بنر روز کارگر

بنر روز کار و کارگر , بنر کار و کارگر , بنر روز جهانی کار و کارگر , گل , پروانه , تصویر رفتگر , بنر روز جهانی کارگر , تایپوگرافی کار وکارگر , رفتگر , کاروکارگر , بنر psd روز کارگر , سطل بازیافت , بنر لایه باز روز جهانی کار و کارگر , کارگر , بنر لایه باز روز کارگر , روز کارگر , طرح بنر روز کار و کارگر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325