طرح لایه باز بنر روز ملی صنعت چاپ

شناسه مطلب : 429425
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :1 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز ملی صنعت چاپ

روز ملی صنعت چاپ که در تاریخ ۱۱ شهریور ماه جشن گرفته می‌شود، به مناسبت تجلیل از اهمیت صنعت چاپ و تأکید بر نقش آن در انتقال اطلاعات، ارتقاء تبلیغات و ایجاد هنرهای چاپی برگزار می‌شود. این روز فرصتی است که به جامعه و کسب‌وکارها یادآوری شود که چاپ به عنوان یک فناوری کهن و همچنین فرآیندی پیچیده و حساس، به عنوان یک قطب مهم در جهت ارتقاء فرهنگ، تبلیغات و انتقال اطلاعات نقش مهمی دارد.

تاثیر چاپ بنر برای جشنواره و فعالیت‌های مرتبط با روز ملی صنعت چاپ بسیار چشمگیر است. بنرها به عنوان یک وسیله قدرتمند تبلیغاتی در رویدادها و جشنواره‌ها به کار می‌روند و می‌توانند مفاهیم و پیام‌های مختلف را با جزئیات بیشتری به مخاطبان منتقل کنند. طراحی جذاب، انتخاب رنگ‌ها و تصاویر مناسب در بنرها باعث جلب توجه و علاقه مخاطبان می‌شود و می‌تواند به ایجاد هویت برجسته‌تری برای رویدادها کمک کند.

بنرهای چاپی در روز ملی صنعت چاپ علاوه بر تبلیغات، می‌توانند به نمایش اهمیت هنر چاپی و تنوع فنون آن بپردازند. طراحی‌های هنری و خلاقانه در بنرها، به جامعه نشان می‌دهد که چاپ تنها یک وسیله معمولی نیست، بلکه یک هنر و فرآیند تخصصی است که در ترویج فرهنگ و هویت‌سازی نقش مهمی دارد. از طرفی، تولید بنرها در روز ملی صنعت چاپ می‌تواند تعاملات بین صنعت چاپ و دیگر صنایع را تقویت کرده و ارتباطات مثبتی را بین قشرهای مختلف جامعه ایجاد نماید، که این نیز از جمله تأثیرات مثبت چاپ بنر در این روز است.

طرح بنر روز ملی صنعت چاپ توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز  روز ملی صنعت چاپ

طرح بنر روز ملی صنعت چاپ شامل: وکتور و متن گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ میباشد که توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز  روز ملی صنعت چاپ

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               1  مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ملی صنعت چاپ
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر
  • استفاده از عکس با کیفیت  که مناسب با بنر روز ملی صنعت چاپ می باشد
  • طراحی کاربردی بنر روز ملی صنعت چاپ

پوستر روز ملی صنعت چاپ , طرح بنر روز ملی صنعت چاپ , طرح پوستر روز صنعت چاپ , بنر روز ملی صنعت چاپ , پوستر روز صنعت چاپ , طرح پوستر روز ملی صنعت چاپ , طرح لایه باز پوستر روز ملی صنعت چاپ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325