طرح لایه باز بنر روز ملی بهره وری

شناسه مطلب : 444489
ابعاد :200در300سانتی متر
رزولیشن :72
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :76 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز ملی بهره وری

روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف یک رویداد مهم است که هر ساله در تقویم کشورهای مختلف جشن گرفته می‌شود. این روز به منظور توجه به اهمیت بهره‌وری منابع و کاهش اسراف و ضایعات در همه‌ی ابعاد زندگی انسانی، از جمله اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی، برگزار می‌شود. یکی از راه‌هایی که برای ترویج اهداف این روز مورد استفاده قرار می‌گیرد، چاپ بنرهای متناسب با موضوعات بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف است.

چاپ بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، می‌تواند در ترویج اهداف روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف تأثیرگذار باشد. با طراحی بنرهای جذاب و ارائه پیام‌های متناسب با مفهوم بهره‌وری، می‌توان توجه عمومی را به این موضوع جلب کرد و افراد را به عمل بهینه‌سازی مصرف و استفاده موثر از منابع تشویق کرد.

بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای آموزش و اطلاع‌رسانی درباره روش‌ها و راهکارهای بهینه‌سازی مصرف به کار روند. ارائه اطلاعات در مورد مزایا و فواید بهره‌وری برای فرد و جامعه، از جمله صرفه‌جویی در هزینه‌ها، حفظ منابع طبیعی و کاهش آلودگی محیط زیست، می‌تواند افراد را به عمل بهینه‌سازی و بهره‌وری در زندگی روزمره ترغیب کند.

در کل، چاپ بنرهای مرتبط با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف می‌تواند به عنوان یک ابزار مؤثر در تبلیغ و اطلاع‌رسانی در مورد اهداف و مفاهیم این روز عمل کند. این بنرها به افراد توجه بیشتری به اهمیت بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف می‌دهند و ایجاد تغییرات مثبت در رفتارها و عملکردهای اجتماعی و محیطی ارتقاء می‌بخشند.

بنر  روز ملی بهره وری، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز ملی بهره وری

طرح بنر روز ملی بهره وری شامل: تصویر لامپ و متن گرامیداشت روز ملی بهره وری می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ملی بهره وری  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز ملی بهره وری

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               76 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ملی بهره وری
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر روز ملی بهره وری
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب در طرح بنرروز ملی بهره وری

پوستر لایه باز روز بهینه سازی مصرف , کاهش مصرف انرژی , پوستر لایه باز روز ملی بهره وری , روز 1 خرداد روز ملی بهره وری و بهینه سازی , روز بهینه سازی مصرف , روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف , یکم خرداد روز ملی بهره وری و بهینه سازی , دانلود طرح بنرروز ملی بهینه سازی , بهره وری و بهینه سازی , بنر لایه باز روز ملی بهینه سازی مصرف و بهره وری , یکم خرداد , psd بنر روز بهره وری , بنر لایه باز روز ملی بهینه سازی مصرف , بنر گرامیداشت روز ملی بهینه سازی , روز بهره وری , طرح بنر لایه باز روز ملی بهره وری , بهینه سازی مصرف , psd بنر روز ملی بهره وری و بهینه سازی , طرح لایه باز روز ملی بهینه سازی و بهره وری , پوستر روز یکم خرداد روز به ره وری و بهینه سازی , بهره وری , بنر لایه باز روز بهره وری و بهینه سازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325