طرح لایه باز بنر روز مقاومت اسلامی

شناسه مطلب : 428119
ابعاد :200در 300سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :86 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر روز مقاومت اسلامی

روز 23 مرداد، به عنوان "روز مقاومت اسلامی"، جشنواره‌ای از مردمی تا ملی در ایران به منظور تجلیل از دستاوردها، پیروزی‌ها و مقاومت ملت در مقابل تحریم‌ها، فشارها و تهدیدهای بیرونی برگزار می‌شود. این روز به یاد آوری انتصارهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران و نقش تجسمی امام خمینی در تشکیل مقاومت و دفاع مقدس کشور اختصاص دارد. در این روز، مردم با شعارها و پیام‌های متنوع، عشق و وفاداری خود به ارزش‌های انقلاب و اسلام را به نمایش می‌گذارند و نشان می‌دهند که هیچ تهدیدی نمی‌تواند اراده و ایمان آن‌ها را شکست دهد.

یکی از روش‌هایی که در این روز به کار گرفته می‌شود، چاپ و نصب بنرها و پوسترهای مخصوص "روز مقاومت اسلامی" است. این بنرها با تصاویری از رهبران انقلاب، شهدا، پرچم‌های ملی و نشانه‌های مقاومتی تزئین می‌شوند و در معابر، میدان‌ها و نقاط عمومی نصب می‌گردند. این اقدام نه تنها برای اطلاع‌رسانی به مردم درباره اهمیت این روز، بلکه به منظور تقویت احساس همبستگی و وحدت ملت نیز انجام می‌شود. بنرها و پوسترها با پیام‌های انگیزشی و دلگرم‌کننده، افکار و احساسات مردم را به سمت مفاهیم مقاومت، استقلال و عزت ملی هدایت می‌کنند.

نه تنها این بنرها و پوسترها بر تأثیرات بصری و جلب توجه مردم تأثیرگذارند، بلکه از طریق نشر پیام‌های قوی و مؤثر، توانایی ترسیم تصویر قوی از اراده و انگیزه ملت را دارند. این ترکیبی از عوامل به نوبه خود باعث می‌شود که بنرها به عنوان عاملی کلیدی در تقویت روحیه مقاومتی و ایجاد انگیزه در مردم نقش اساسی ایفا کنند، تا مردم با انگیزه‌تر و از روحیه بلندتری به مشارکت در این روز مهم پرداخته و به نمایشگاه واقعی اراده ملت در مقابل تحدیدها و فشارهای بیرونی تبدیل شوند.

بنر روز مقاومت اسلامی ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز مقاومت اسلامی

طرح بنر روز مقاومت اسلامی شامل:تصویر مناسب و متن گرامیداشت روز مقاومت اسلامی میباشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز مقاومت اسلامی  را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر روز مقاومت اسلامی

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید

سایز:                                86 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز مقاومت اسلامی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید در طرح بنر روز مقاومت اسلامی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت 
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت مرتبط در طرح بنر روز مقاومت اسلامی

 

 


طرح بنر روز مقاومت اسلامی , طرح بنر لایه باز روز مقاومت اسلامی , بنر روز مقاومت اسلامی , روز مقاومت اسلامی , بنر لایه باز روز مقاومت اسلامی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325