طرح لایه باز بنر روز معلم

شناسه مطلب : 418332
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :126 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز معلم

روز معلم یکی از رویدادهای مهم و مورد احترام در ایران است که در تاریخ 12 اردیبهشت هر سال برگزار می‌شود. این روز به مناسبت تجلیل از معلمان و نماد ارجمندی است که در تربیت نسل‌های جوان و آینده سازی کشور دخیل هستند. در این روز، می‌توان با استفاده از چاپ بنر، اهمیت این رویداد را به دیگران یادآوری کرد. در ادامه، سه پاراگراف به توضیح این موضوع پرداخته می‌شود:

  1. افزایش آگاهی عمومی: با چاپ بنر و نصب آن در مکان‌های عمومی مانند خیابان‌ها، مراکز خرید و دانشگاه‌ها، می‌توان به راحتی اطلاعات روز معلم را به عموم مردم انتقال داد. این روش می‌تواند برای افزایش آگاهی و توجه مردم نسبت به اهمیت نقش معلمان در جامعه و تربیت نسل‌های آینده بسیار موثر باشد.

  2. تجلیل از معلمان: چاپ بنر برای روز معلم، می‌تواند نشان دهنده تجلیل و احترام به معلمان باشد. نصب بنر در مدارس و مراکز آموزشی، باعث شناسایی و تقدیر از این نهاد مهم و ارزشمند در جامعه می‌شود. این روش می‌تواند باعث تشویق و الهام بخشیدن به معلمان شود و آنان را به همچنین بهترین خود در کارشان ترغیب کند.

  3. ایجاد همبستگی: این روز می‌تواند باعث ایجاد همبستگی و انسجام بین اعضای جامعه مدرسه شود. با چاپ بنر و نصب آن در محل‌های عمومی، می‌توان این نهاد مهم را به نمایش گذاشت.

بنر روز معلم، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز معلم

طرح بنر روز معلم شامل: تصویر شهید مطهری و تایپوگرافی معلم و متن گرامیداشت روز معلم می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز معلم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز معلم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، قرمز

سایز:                               126 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز معلم
  • هم نشینی مناسب رنگ  سفید و قرمز با طرح بنر روز معلم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت  شهید مطهری در طرح بنر روز معلم
  • استفاده از تایپوگرافی معلم در طراحی بنر

 


دانلود بنر روز معلم , شهید مطهری , معلم , بنر لایه باز روز معلم , طرح بنر روز معلم , طرح بنر روز معلم , بنر روز معلم , بنر روز معلم psd , بنر گرامیداشت روز معلم , دانلود بنر لایه باز , روز معلم , طرح لایه باز روز معلم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325