طرح لایه باز بنر روز معلم

شناسه مطلب : 443270
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :217 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز معلم

روز معلم، به عنوان یکی از مناسبت‌های مهم در تقدیر از نقش بسیار مهم و ارزشمند معلمان در آموزش و پرورش جامعه، جشن‌گرفته می‌شود. این روز فرصتی است برای ابراز ارزشگذاری و امتنان به معلمان به خاطر زحمات و تلاش‌هایشان در رشد و تربیت نسل‌های جوان. معلمان با ارائه آموزش، راهنمایی و حمایت از دانش‌آموزان، نقش اساسی در شکل‌دهی به آینده جامعه و ترویج دانش و فرهنگ ایفا می‌کنند.

چاپ بنرها به مناسبت روز معلم، تأثیر مهمی در تقویت ارتباط بین جامعه و معلمان و افزایش ارزشگذاری به نقش آنان دارد. این بنرها با ارائه پیام‌هایی شاداب و الهام‌بخش، معلمان را درک و امتنان کرده و آن‌ها را به ادامه راه خود در راستای تربیت دانش‌آموزان تشویق می‌کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند فرصتی مناسب برای ارائه پیام‌های آموزشی و الهام‌بخش درباره اهمیت آموزش و پرورش و نقش معلمان در تربیت نسل‌های آینده باشند.

بنرهای روز معلم می‌توانند شامل پیام‌هایی درباره ارزش آموزش و پرورش، نقش بسیار مهم معلمان در شکل‌دهی به آینده جامعه، و اهمیت امتنان و تقدیر از زحمات و تلاش‌های معلمان باشند. این پیام‌ها باعث افزایش ارتباط مثبت بین معلمان، دانش‌آموزان، و اولیاء دانش‌آموزان می‌شوند و تأثیرات مثبتی بر روی روحیه و انگیزه همه طرف‌های متأثر از فرآیند آموزش و پرورش دارند.

بنر روز معلم، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز معلم

طرح بنر روز معلم شامل: تایپوگرافی معلم و متن گرامیداشت روز معلم می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز معلم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز معلم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               217 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز معلم
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز معلم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت و تایپوگرافی معلم در طرح بنر روز معلم

 


بنر لایه باز روز معلم , تایپوگرافی معلم , طرح بنر روز معلم , طرح بنر روز معلم , معلم , طرح لایه باز روز معلم , دانلود بنر لایه باز , بنر روز معلم psd , روز معلم , بنر روز معلم , بنر گرامیداشت روز معلم , دانلود بنر روز معلم , شهید مطهری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325