طرح لایه باز بنر روز معلم

شناسه مطلب : 442993
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :176 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز معلم

روز معلم، یکی از رویدادهای مهم و ارزشمند در تقویت ارتباط و ارزش‌گذاری به معلمان است که هر ساله در 5 اکتبر جشن گرفته می‌شود. این روز فرصتی است برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های معلمان در آموزش و پرورش نسل‌های جوان. معلمان نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به آینده جامعه دارند و روز معلم فرصتی است برای ابراز ارزشمندی و اعتبار این حرفه بی‌نظیر.

استفاده از بنرها برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی درباره روز معلم می‌تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد. بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای جلب توجه عمومی و ابراز ارزش معلمان به کار گرفته شوند. با استفاده از طراحی‌های خلاقانه و پیام‌های موجر، بنرها می‌توانند اعتبار و ارزش معلمان را در جامعه ترویج داده و به آن‌ها احساس تقدیر و ارزشمندی کرد.

همچنین، این بنرها می‌توانند فرصتی مناسب برای انتقال پیام‌های ارزشمند درباره اهمیت آموزش و پرورش و تأثیر معلمان بر زندگی دانش‌آموزان باشند. از طریق بنرها می‌توان پیام‌هایی در مورد ارزش‌های آموزشی، اخلاقی و فرهنگی را انتقال داده و تأثیرگذاری بیشتری در جامعه داشت. با انتشار بنرهایی با محتوای متنوع و جذاب، می‌توان به ارتقاء فرهنگ احترام و ارزش‌گذاری به معلمان کمک کرد و جامعه را به دیدگاهی مثبت درباره این حرفه برانگیخت.

بنر روز معلم، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز معلم

طرح بنر روز معلم شامل: تایپوگرافی معلم و متن گرامیداشت روز معلم می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز معلم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز معلم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               176 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز معلم
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر روز معلم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت و تایپوگرافی معلم در طرح بنر روز معلم

 


روز معلم , بنر لایه باز روز معلم , طرح بنر روز معلم , دانلود بنر روز معلم , طرح بنر روز معلم , طرح لایه باز روز معلم , معلم , بنر گرامیداشت روز معلم , بنر روز معلم , دانلود بنر لایه باز , تایپوگرافی معلم , بنر روز معلم psd , شهید مطهری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325