طرح لایه باز بنر روز مشاوره و روانشناس

شناسه مطلب : 443392
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح بنر روز روانشناس

روز ملی مشاوره و روان‌شناسی یکی از رویدادهای مهم و تأثیرگذار در تقویت آگاهی‌ها و نیز ترویج اهمیت سلامت روانی در جامعه است. این روز که هر ساله  جشن‌گرفته می‌شود، فرصتی است برای بررسی عمیق‌تر مسائل روانی، افزایش دانش در زمینه‌های مرتبط با روان‌شناسی، و تشویق به مشاوره برای حل مسائل و بهبود کیفیت زندگی.

چاپ بنر برای این روز می‌تواند تأثیرات گسترده‌ای داشته باشد. بنرها با پیام‌های قوی و الهام‌بخش می‌توانند به جامعه یادآوری کنند که سلامت روان مهمترین سرمایه‌ای است که هر فرد در اختیار دارد. با نوشتن پیام‌هایی همچون "سلامت روان، زندگی بهتر" یا "هر روانی شما ارزشمند است"، بنرها می‌توانند به افراد تشویق کنند که به مشاوره و پشتیبانی روان‌شناختی روی بیاورند.

علاوه بر این، بنرها می‌توانند به تقویت آگاهی عمومی نیز کمک کنند. اطلاعات درباره خدمات مشاوره، روان‌شناسان متخصص، و راهکارهای موجود برای مدیریت استرس و اضطراب می‌توانند در بنرها قرار گیرند. این ابزارها می‌توانند به مخاطبان کمک کنند تا به دنبال راه‌هایی برای بهبود روحیه و سلامت روانی خود بگردند و با دید بهتری به مسائل خود نگاه کنند.

با کمک چاپ بنرهای مناسب برای روز ملی مشاوره و روان‌شناسی، می‌توان به ایجاد تغییرات مثبت در ذهنیت جامعه کمک کرد. این بنرها نه تنها می‌توانند افراد را به مشاوره و درمان مسائل روانی تشویق کنند، بلکه به عنوان یک ابزار آموزشی هم عمل کنند که اطلاعات و دانش مربوط به روان‌شناسی را به افراد منتقل کنند و باعث افزایش سطح آگاهی جامعه در این زمینه شوند.

بنر روز روانشناس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز روانشناس

طرح بنر روز روانشناس شامل:تصویر مرتبط و متن تبریک روز روانشناس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز روانشناس می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز روانشناس

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز روانشناس
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز روانشناس
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مرتبط با روز رواشناس در طرح بنر روز روانشناس

روان شناس , بنر اینفوگرافی روز روانشناس , بنر لایه باز گرامیداشت روز روانشناس , طرح بنر روز روانشناس و مشاور , بنرگرامیداشت روز روانشناس و مشاور , بنزر لایه باز روز مشاوره و روانشناس , بنر لایه باز روز روانشناس , روانشناسی و مشاوره , اینفوگرافی , بنر روز مشاور , روز مشاور , طرح psd روز روانشناس و مشاور , روز روانشناس , psd بنر روزمشاور و روانشناس , بنر روز روانشناس , روز مشاوره و روان شناس , بنر روز مشاور و روانشناس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325