طرح لایه باز بنر روز مجلس

شناسه مطلب : 436186
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :84 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز مجلس شورای اسلامی

روز مجلس شورای اسلامی در تقویم ایرانی هر سال  جشن‌گرفته می‌شود. این روز به یاد آوری تشکیل مجلس شورای اسلامی در سال 1358 هجری قمری است که نمایندگان مردم برای اولین بار در این مجلس به کار خود پرداختند. چاپ بنرها در این روز می‌توانند نقش مهمی در ترویج اراده مردم و افزایش شناخت عمومی نسبت به نقش مجلس شورای اسلامی داشته باشند و تأثیرگذاری بیشتری بر ارتقاء مشارکت شهروندان در مسائل مرتبط با سیاست داشته باشند.

اولین تأثیر چاپ بنر در روز مجلس شورای اسلامی، افزایش اطلاعات عمومی و شناخت مردم نسبت به نقش و اهمیت این مجلس در ساختار سیاسی کشور است. بنرها می‌توانند با تصاویر معنوی، شعارها و اطلاعات کلیدی، افراد را با عملکرد مجلس شورای اسلامی آشنا کرده و تشویق به مشارکت فعال در امور سیاسی کنند.

دومین تأثیر این بنرها در ارتقاء اراده مردم برای مشارکت فعال در انتخابات مجلس است. طراحی‌هایی که بر اهمیت حضور مردم در انتخابات تأکید داشته و به آنها اطمینان می‌دهند که نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های کشوری دارند، می‌توانند افراد را به شرکت فعال‌تر در روند انتخابات تشویق کنند.

سومین تأثیر این بنرها در ایجاد حس ارادت و تعهد به اصول و اهداف اسلامی است. طراحی‌هایی که به اصول دینی و اهداف اسلامی اشاره دارند، می‌توانند افراد را به مشارکت مسئولانه‌تر در فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی ترغیب کنند و حس ارادت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی را تقویت کنند.

چهارمین تأثیر این بنرها در افزایش حمایت و همکاری مردم با نمایندگان مجلس است. طراحی‌هایی که به ارتباط نزدیکتر مردم با نمایندگان و اهمیت تبادل نظر و همکاری میان آنها اشاره دارند، می‌توانند مردم را به فعالیت بیشتر در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با مجلس تشویق کنند.

پنجمین تأثیر این بنرها در ترویج فرهنگ مشارکت شهروندانی است. طراحی‌هایی که از شعارها و تصاویری مثبت برای ترویج مفهوم مشارکت و مسئولیت شهروندی استفاده می‌کنند، می‌توانند به ایجاد فرهنگی فعّال و پویا در جامعه برای حضور مؤثر در امور عمومی کمک کنند.

بنر لایه باز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر روز مجلس شورای اسلامی

طرح بنر روز مجلس شامل:تصویر مدرس ،پرچم ایران طرح گل، تذهیب و متن سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز مجلس شورای اسلامی، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت آیت الله مدرس می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               84 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز مجلس شورای اسلامی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر روز مجلس شورای اسلامی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز مجلس شورای اسلامی

بنر روز مجلس شورای اسلامی , بنر روز مجلس , تصویر آیت الله مدرس , طرح بنر روز مجلس شورای اسلامی , روز مجلس شورای اسلامی , بنر روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس , تذهیب , بنر لایه باز روز مجلس شورای اسلامی , نقاشی دیجیتال مدرس , بنر گرامیداشت روز مجلس , طرح بنر روز مجلس , بنر شهادت آیت الله مدرس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325