طرح لایه باز بنر روز طبیعت و 13 بدر

شناسه مطلب : 442440
ابعاد :200در300 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :383 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز طبیعت

روز طبیعت یا 13 بدر به عنوان یکی از رویدادهای مهم در فرهنگ ایرانی، هر سال در 13 بهمن ماه گرامیداشت می‌شود. این روز نمادی از ارتباط عمیق مردم با طبیعت و محیط‌زیست است که در طول تاریخ به عنوان نمادی از احترام و مراقبت از زیبایی‌ها و منابع طبیعی جهان به شناخته شده است. 13 بدر نیز به عنوان یکی از روزهای مهم در ادیان اسلامی، روزی است که به موقعیت محمد بن قاسم و فرار او از اشغالگران عربی در سال ٧۲ هجری قمری یادآوری می‌کند.

چاپ بنرهای مرتبط با این روزها می‌تواند نقش مهمی در ترویج ارزش‌های محیط‌زیستی و انسانی داشته باشد. بنرهای چاپی با استفاده از تصاویر زیبا و جذاب از طبیعت، از جمله درختان، گلها، و مناظر طبیعی، می‌توانند مردم را به توجه به زیبایی‌ها و ارزش‌های طبیعت دعوت کنند. همچنین، استفاده از تصاویر مرتبط با روز 13 بدر، می‌تواند مردم را به تأمل در مبارزات و پیروزی‌هایی که در راه حفظ طبیعت و محیط‌زیست برای نجات بشریت داشته شد، تشویق کند.

به وسیله بنرهای چاپی، می‌توان پیام‌هایی از قبیل حفاظت از محیط زیست، توجه به زیبایی‌های طبیعت، و ارزش‌های انسانی و معنوی که طبیعت برای ما دارد را به افراد منتقل کرد. این بنرها می‌توانند به عنوان یک ابزار ارتباطی و آموزشی موثر عمل کنند و مردم را به اعمال محافظتی و مراقبتی نسبت به محیط‌زیست تشویق کنند.

بنابراین، طراحی بنرهای مرتبط با روز طبیعت و 13 بدر می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم درباره اهمیت حفظ طبیعت و محیط‌زیست داشته باشد. این بنرها با ایجاد ارتباط بین این دو رویداد و ترویج مفاهیم محیط‌زیستی و انسانی مرتبط با آنها، به توجیه اقدامات برای حفظ و مراقبت از محیط‌زیست کمک می‌کنند و اهمیت این موضوع را به مردم آموزش می‌دهند.

طراحی بنر لایه باز با زمینه سبز به مناسبت روز طبیعت و 13 بدر فرصتی مناسب است برای ابراز ارتباط نزدیک مردم با طبیعت و محیط‌زیست، همچنین یادآوری دورانی که امام حسن مجتبی (ع) از اشغالگران اسلامی رمانتیسم مانند کوروش و نرمان را شکست دادند. رنگ سبز در طراحی نمادی از زیبایی و تازگی طبیعت است که همیشه باید مورد حمایت و مراقبت ما باشد.

طراحی تایپوگرافی با عبارت "روز طبیعت گرامی باد" می‌تواند احساس ارتباط ما با زیبایی‌ها و ارزش‌هایی که طبیعت برای ما دارد را تقویت کند. استفاده از حروف بزرگ و خوانا، این بنر را قابل دسترس و مؤثر برای مخاطبان می‌کند و آن‌ها را به تأمل در زیبایی‌های طبیعت و محافظت از آن تشویق می‌کند.

با استفاده از بنرهای چاپی، می‌توانیم پیام‌هایی از قبیل حفاظت از محیط زیست، ارزش‌های طبیعت، و اهمیت مراقبت از محیط‌زیست را به افراد منتقل کنیم. این بنرها می‌توانند به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر و آموزشی عمل کنند و مردم را به اعمال محافظتی و مراقبتی نسبت به محیط‌زیست تشویق کنند.

در نتیجه، طراحی بنر لایه باز با زمینه سبز و تایپوگرافی "روز طبیعت گرامی باد" می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم درباره اهمیت حفظ طبیعت و محیط‌زیست داشته باشد. این بنرها با توجیه اقدامات برای حفظ و مراقبت از محیط‌زیست کمک می‌کنند و اهمیت این موضوع را به مردم آموزش می‌دهند.

بنر روز طبیعت، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر 13 فروردین و روز طبیعت

طرح  بنر روز طبیعت شامل: تایپوگرافی روز طبیعت گرامی باد و متن گرامیداشت روز طبیعت می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز طبیعت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز طبیعت

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                383 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز طبیعت
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر روز طبیعت
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت 
  • طراحی بنر با استفاده از  عکس با کیفیت مرتبط در طرح بنر 13 فروردین و روز طبیعت

طرح بنر 13 بدر , طبیعت , تایپوگرافی روز طبیعت گرامی باد , بنر سیزده بدر , تایپوگرافی , طرح بنر لایه باز روز طبیعت , روز درختکاری , 13 فروردین , تایپوگرافی سیزده بدر , گرامیداشت روز طبیعت , بنر 13 فروردین , طرح بنر روز طبیعت , بنر روز طبیعت , 13 , بنر 13 بدر , پوستر 13 فروردین , پوستر روز طبیعت , تصویر طبیعت , بنر لایه باز روز طبیعت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325