طرح لایه باز بنر روز طبیعت و 13 بدر

شناسه مطلب : 442345
ابعاد :200در300 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :118 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز طبیعت

روز طبیعت، یکی از رویدادهای مهم و الهام‌بخش در تقویت ارتباط انسان با محیط زیست است. این روز، به مناسبت حفاظت از محیط زیست، ارزش‌های طبیعتی و توجه به پایداری منابع طبیعی برگزار می‌شود. چاپ بنرهایی به مناسبت روز طبیعت، می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی عمومی و ترویج اهمیت حفاظت از محیط زیست داشته باشد.

استفاده از بنرها به مناسبت روز طبیعت، فرصتی است تا پیام‌های مرتبط با حفاظت از محیط زیست و پایداری منابع طبیعی به شکلی جذاب و گویا به جامعه منتقل شود. این بنرها می‌توانند با انتخاب تصاویر جذاب از طبیعت، همراه با پیام‌های قوی و الهام‌بخش، مردم را به فعالیت‌هایی مانند کاهش آلودگی هوا، حفظ جنگل‌ها و مراقبت از گونه‌های حیاتی تشویق کنند.

علاوه بر این، چاپ بنرهای به مناسبت روز طبیعت، می‌تواند به توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ایجاد ارتباط نزدیک‌تر انسان با طبیعت کمک کند. این بنرها با تأکید بر ارزش‌های طبیعی و توجه به اثرات منفی فعالیت‌های انسانی بر محیط زیست، می‌توانند بر آگاهی و همدلی جامعه نسبت به مسائل زیست‌محیطی تأثیر گذار باشند و انگیزه بیشتری برای حفاظت از محیط زیست ایجاد کنند. به این ترتیب، چاپ بنرهای به مناسبت روز طبیعت، می‌تواند به توسعه سبک زندگی پایدار و محیط زیستی کمک کند و از آثار مثبت خود در محافل اجتماعی و فرهنگی بهره‌مند شود.

بنر روز طبیعت، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر 13 فروردین و روز طبیعت

طرح  بنر روز طبیعت شامل: طرح گل ، تایپوگرافی روز طبیعت گرامی باد و متن گرامیداشت روز طبیعت می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز طبیعت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز طبیعت

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 صورتی 

سایز:                                118 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز طبیعت
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح بنر روز طبیعت
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت 
  • طراحی بنر با استفاده از  عکس با کیفیت طرح گل در طرح بنر 13 فروردین و روز طبیعت

پوستر روز طبیعت , بنر 13 بدر , تایپوگرافی روز طبیعت گرامی باد , تایپوگرافی سیزده بدر , گرامیداشت روز طبیعت , طرح بنر لایه باز روز طبیعت , تصویر طبیعت , 13 , بنر روز طبیعت , تایپوگرافی , 13 فروردین , بنر لایه باز روز طبیعت , طرح بنر روز طبیعت , طرح بنر 13 بدر , طبیعت , بنر 13 فروردین , پوستر 13 فروردین , بنر سیزده بدر , روز درختکاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325