طرح لایه باز بنر روز زمین پاک

شناسه مطلب : 442374
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :105 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز زمین پاک

 

روز زمین پاک یکی از رویدادهای مهم و جهانی است که هر ساله در تاریخ 22 آوریل جشن گرفته می‌شود. این روز به مناسبت حفاظت از محیط‌زیست و حفظ زمین می‌باشد. در این روز، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با توجه به اهمیت زمین به عنوان محل اقامت ما و بیان ارتباط ما با طبیعت، به فعالیت‌هایی از جمله پاکسازی محیط، کاشت درخت، آموزش مردم در خصوص حفظ محیط‌زیست و مداخله در بحران‌های طبیعی می‌پردازند.

بنرهای چاپی در روز زمین پاک نقش مهمی در ایجاد آگاهی و انگیزه برای حفظ محیط‌زیست دارند. این بنرها با استفاده از طرح‌ها و پیام‌های متنوع، مردم را به شرکت در فعالیت‌های محیط‌زیستی و پایداری دعوت می‌کنند. از طریق تصاویر زیبا از طبیعت، نیازمندی‌های زمین و پیام‌های قدرتمند در حمایت از محیط‌زیست، این بنرها ارتباط نزدیکتری بین مردم و محیط‌زیست خلق می‌کنند و آن‌ها را به انجام اقدامات موثر برای حفظ زمین ترغیب می‌کنند.

با چاپ بنرهای مخصوص روز زمین پاک، ارتباط بین افراد و جوامع در خصوص حفظ محیط‌زیست تقویت می‌شود و اهمیت اقدامات پایداری برای حفظ زمین به وضوح بیان می‌شود. این بنرها علاوه بر اینکه به عنوان ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، نقش مهمی در آگاهی‌زایی و افزایش همبستگی در جامعه دارند و به ترویج ارزش‌های محیط‌زیستی و پایداری کمک می‌کنند.

بنر روز زمین پاک، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز زمین پاک

طرح بنر روز زمین پاک شامل: تصویر کره زمین و متن تبریک روز زمین پاک می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز زمین پاک می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز زمین پاک

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               105 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز زمین پاک
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز زمین پاک
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر کره زمین در طرح بنر روز زمین پاک

کره زمین , زمین پاک , پوستر روز زمین پاک , چمن , روز گرامیداشت زمین پاک , بازیافت , طرح بنر روز زمین پاک , حمایت از محیط زیست , روز زمین پاک , بنر روز زمین پاک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325