طرح لایه باز بنر روز روستا و عشایر

شناسه مطلب : 432522
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :292 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز ملی روستا و عشایر

روز ملی روستا و عشایر یکی از مناسبت‌های مهم در تقویت ارتباط بین شهر و روستا، و تشویق به توسعه و پیشرفت مناطق روستایی و حفظ ارزش‌ها و فرهنگ عشایری است. این روز هر ساله در تاریخ 15 مهر  در ایران جشن گرفته می‌شود و به مناسبت ارتباط نزدیک بین مردمان شهری و روستایی، ارزش‌های فرهنگی و زندگی در مناطق روستایی توجه ویژه‌ای دارد. تاثیر چاپ بنرها به مناسبت این روز می‌تواند به ترویج ارتباطات مثبت بین شهری و روستایی، ارتقاء توسعه مناطق روستایی، و احیای فرهنگ عشایری کمک کند.

  1. تقویت ارتباطات شهری و روستایی: چاپ بنرها به مناسبت روز ملی روستا و عشایر می‌توانند به تقویت ارتباطات بین مردمان شهری و روستایی کمک کنند. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی از همبستگی و تعامل بین این دو جامعه را منتقل کنند. ارتقاء ارتباطات بین این دو عالمه جامعه می‌تواند به بهبود شرایط زندگی در مناطق روستایی کمک کند.

  2. تشویق به توسعه و پیشرفت روستاها: چاپ بنرها می‌توانند به تشویق به توسعه و پیشرفت مناطق روستایی کمک کنند. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی در مورد اهمیت سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها، کشاورزی، و صنایع محلی را انتقال دهند. ایجاد فرصت‌های اقتصادی و ایجاد شغل در مناطق روستایی می‌تواند به توسعه پایدار این مناطق کمک کند.

  3. حفظ و ارتقاء فرهنگ و ارزش‌های عشایری: این روز به عنوان فرصتی برای حفظ و ارتقاء فرهنگ و ارزش‌های عشایری نیز شناخته می‌شود. چاپ بنرها می‌توانند به نمایش گذاشتن عناصر فرهنگی و هنرهای محلی عشایری کمک کنند. حفظ این ارزش‌ها می‌تواند به شناخت بهتر و ارتقاء ارتباط بین اعضای جامعه و نسل‌های مختلف مناطق عشایری کمک کند.

با توجه به اهمیت مناطق روستایی و فرهنگ عشایری در جامعه، تاثیرگذاری چاپ بنرها به مناسبت روز ملی روستا و عشایر می‌تواند به ترویج ارتباطات مثبت بین اعضای جامعه شهری و روستایی، توسعه مناطق روستایی، و حفظ ارزش‌های فرهنگی و تاریخی این مناطق کمک کند. این اقدامات می‌توانند به تعزیز توسعه پایدار و توازن مناطق شهری و روستایی کمک کنند و به بهبود شرایط زندگی مردم در مناطق روستایی کمک کنند.

طرح بنر لایه باز روز ملی روستا و عشایر، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز روز ملی روستا و عشایر

طرح بنر روز ملی روستا و عشایر شامل: تایپوگرافی روستا و عشایر، عکس باکیفیت سیاه چادر و متن گرامیداشت روز روستا و عشایر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ملی روستا و عشایر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز ملی روستا و عشایر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم ، سبز

سایز:                               292 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز ملی روستا و عشایر
  • هم نشینی مناسب زمینه سبز و کرم با طرح بنر روز ملی روستا و عشایر
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت چادر عشایر
  • استفاده از تایپوگرافی روستا و عشایر در طرح بنر روز ملی روستا و عشایر

دانلود psdبنر روز عشایر روستا , بنر روز ملی روستا و عشایر , دانلود طرح روز ملی روستا وعشایر , بنر روز ملی عشایر , بنر روز بزرگداشت روستا و عشایر , بنر روز گرامیداشت روستا و عشایر , عشایر , طرح بنر روز عشایر روستایی , چادر عشایر , بنر مناسبتی , تایپوگرافی روستا و عشایر , تایپوگرافی روستا و عشایر , طرح لایه باز بنر روز روستا و عشایر , سیاه چادر , روز ملی روستا وعشایر , روستا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325