طرح لایه باز بنر روز درخت کاری

شناسه مطلب : 440994
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :185 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

بنر روز درختکاری

روز درختکاری یکی از مناسبت‌هایی است که به طور ویژه به حفاظت و کاشت درختان اختصاص دارد. این روز، فرصتی است برای جامعه تا به اهمیت حفاظت از محیط‌زیست و کاشت درختان در جهت کاهش آلودگی هوا، حفظ تنوع زیستی و مقابله با تغییرات اقلیمی توجه ویژه‌ای داشته باشد. چاپ بنرهای مرتبط با این روز می‌تواند تاثیر مهمی در افزایش آگاهی عمومی و تشویق افراد به شرکت در فعالیت‌های مربوطه داشته باشد.

بنرهای مرتبط با روز درختکاری می‌توانند شامل پیام‌ها و تصاویری محرک و زیبا باشند که به اهمیت کاشت و مراقبت از درختان اشاره کنند. این بنرها می‌توانند در نقاط عمومی مانند پارک‌ها، میدان‌ها و مراکز شهری نصب شده و افراد را به شرکت در فعالیت‌های کاشت و مراقبت از درختان دعوت کنند.

از طریق توزیع بنرهای مرتبط با روز درختکاری، می‌توان توانست همگان را به اهمیت حفاظت از درختان و باغ‌ها بیشتر آگاه کنیم و ایجاد تحولات مثبتی در رفتار و اقدامات مردم در جهت حفاظت از محیط‌زیست داشته باشیم. این بنرها می‌توانند نقش مهمی در افزایش انگیزه و شور و شوق مردم برای شرکت در این روز مهم و ارزشمند داشته باشند.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت روز درختکاری، با زمینه‌ای سبز و تصویری زیبا از درختان، می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر برای افزایش آگاهی عمومی درباره اهمیت حفاظت از محیط‌زیست و کاشت درختان اختصاص داشته باشد. زمینه سبز به عنوان نمادی از طبیعت و زندگی و تصویر درختان به عنوان نمادی از رشد و توسعه، می‌توانند به مخاطبان پیام قوی ارسال کنند.

در بخش اول، می‌توان به تبریک روز درختکاری پرداخت و اهمیت حفاظت از محیط‌زیست را برجسته کرد. با استفاده از زمینه سبز، می‌توان به تنوع زیستی و زیبایی طبیعت اشاره کرده و از مخاطبان خواست تا در این روز مهم، به کاشت درختان و حفاظت از آنها مشارکت کنند.

سپس، در بخش دوم، می‌توان به اهمیت درختان در جذب دی‌اکسید کربن و تولید اکسیژن اشاره کرد. با تصویری زیبا از درختان، می‌توان به اهمیت این اقدام در حفظ تعادل اکولوژیک و کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و از مخاطبان خواست تا با کاشت درختان، به بهبود کیفیت هوا در شهرها کمک کنند.

در بخش سوم، می‌توان به اثرات مثبت کاشت درختان بر روی محیط‌زیست و حیات وحش اشاره کرد. با ابراز اینکه درختان محیط زیست زیبا و آرامش بخشی را برای انسان‌ها و حیوانات فراهم می‌کنند، می‌توان از مخاطبان خواست تا با کاشت درختان، به حفظ زیستگاه‌های حیات وحش کمک کنند.

در بخش چهارم، می‌توان به نقش هر فرد در حفظ محیط‌زیست اشاره کرده و از مخاطبان خواست تا با انجام اقدامات کوچک مانند کاشت یک درخت یا مراقبت از آن، به اهداف حفاظت از محیط‌زیست و توسعه پایدار کمک کنند.

بنر لایه باز  روز درختکاری، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز درختکاری

طرح بنر روز درختکاری شامل: تصویر درخت و متن گرامیداشت 15 اسفند روز درختکاری می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز درختکاری را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر روز درختکاری

ابعاد:                                200در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                185 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز درختکاری
  • هم نشینی مناسب رنگ  سبز در طرح بنر روز درختکاری
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت 
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت  درخت در طرح بنر روز درختکاری

بنر روز درخت کاری , طرح بنر روز درخت کاری , 15اسفند روز درختکاری , درخت , طرح لایه باز بنر روز درختکاری , روز درختکاری , روز درخت کاری , 15 اسفند , بنر لای باز روز درختکاری , طرح بنر لایه باز روز درخت کاری , بنر گرامیداشت روز درختکاری , بنر لایه باز روز درختکاری , درخت کاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325