طرح لایه باز بنر روز درختکاری

شناسه مطلب : 440793
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :62 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز درختکاری

روز درخت کاری در 15 اسفند همواره یک فرصت عالی برای جوامع است تا به حفاظت از محیط زیست و افزایش آگاهی از اهمیت درختان بپردازند. در این روز، افراد و سازمان‌ها معمولاً برنامه‌های مختلفی را برای کاشت و نگهداری درختان در نظر می‌گیرند. این فعالیت‌ها می‌تواند شامل کاشت درختان جدید، تمیز کردن مناطق سبز و حتی آموزش‌های آگاهی از اهمیت حفاظت از محیط زیست باشد.

چاپ بنرهای مربوط به روز درخت کاری می‌تواند تاثیر مهمی در افزایش آگاهی و شرکت مردم در این رویداد داشته باشد. بنرها می‌توانند اطلاعاتی در مورد اهمیت کاشت درختان، روش‌های مراقبت از آنها، و نقشی که درختان در تعادل اکولوژیکی جهان دارند، ارائه دهند. علاوه بر این، بنرهایی که به افراد تشویق می‌کنند تا در فعالیت‌های مربوط به روز درخت کاری شرکت کنند، می‌توانند تعداد شرکت‌کنندگان را افزایش دهند و اثربخشی این رویداد را افزایش دهند.

استفاده از بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند، می‌تواند به جامعه کمک کند تا اهمیت حفاظت از محیط زیست و کاشت درختان را درک کنند و درنتیجه، موجب ایجاد تغییرات مثبت و پایدار در محیط زیست و زندگی انسانی شود.

بنر لایه باز  روز درختکاری، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز درختکاری

طرح بنر روز درختکاری شامل: تصویر درخت و متن گرامیداشت 15 اسفند روز درختکاری می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز درختکاری را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر روز درختکاری

ابعاد:                                200در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                62 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز درختکاری
  • هم نشینی مناسب رنگ  سبز در طرح بنر روز درختکاری
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت 
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت  درخت در طرح بنر روز درختکاری

بنر لای باز روز درختکاری , درخت کاری , بنر گرامیداشت روز درختکاری , 15اسفند روز درختکاری , روز درختکاری , طرح بنر روز درخت کاری , روز درخت کاری , طرح بنر لایه باز روز درخت کاری , بنر لایه باز روز درختکاری , درخت , 15 اسفند , بنر روز درخت کاری , طرح لایه باز بنر روز درختکاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325