طرح لایه باز بنر روز دانشجو

شناسه مطلب : 436437
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :89 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

بنر روز دانشجو

روز دانشجو به عنوان یک رویداد جشن‌گرفته شده در سراسر جهان به افتخار اعضای ارتقاء دهنده علم و دانش معرفی می‌شود. این روز به تجلیل از تلاش‌ها و تحصیلات دانشجویان و نقش برجسته آنان در توسعه جامعه می‌پردازد. چاپ بنر در این روز نه تنها به عنوان ابزار تبلیغاتی مفید است بلکه می‌تواند به ایجاد حس افتخار و ارتقاء ارتباط دانشجویان با جامعه کمک کند.

استفاده از بنرهای چاپی در روز دانشجو می‌تواند با استفاده از تصاویر جذاب و متن‌های الهام‌بخش، افراز افتخارات و تحصیلات دانشجویان را به نمایش بگذارد. این بنرها می‌توانند شامل جملاتی نظیر "تلاش و تحصیل"، "دانشگاه، معنی پیشرفت" و "آینده با دستان دانشجو" باشند تا پیام‌های مثبتی به جامعه منتقل شود.

بنرهای چاپی می‌توانند به ترویج فعالیت‌ها و رویدادهای مرتبط با روز دانشجو کمک کنند. اعلان درباره مراسم گرامیداشت، نشست‌ها، و فعالیت‌های علمی و فرهنگی در بنرها ظاهر شده و به جامعه اطلاع داده می‌شود.

بنرهای لایه باز این امکان را فراهم می‌کنند که تبلیغ‌دهندگان با تغییرات در محتوا، تصاویر، و المان‌های گرافیکی، بنرها را به‌روز کنند و پیام‌های جدید و مهم را به جامعه منتقل کنند. این ابزار تبلیغاتی می‌تواند در ارتقاء شناخت جامعه از ارزش و اهمیت دانشجویان و نقش آنان در پیشبرد علم و فناوری موثر باشد.

بنر لایه باز گرامیداشت روز دانشجو، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنرروز دانشجو

طرح بنر روز دانشجو شامل:عکس ایرانی دانشجو، تذهیب، کادر مذهبی، عکس ایرانی، طرح گل، کادر اسلیمی، پرچم ایران و متن گرامیداشت روز دانشجو می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز دانشجو، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز دانشجو می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر روز دانشجو، بنر روز دانشجو، بنر لایه باز روز دانشجو، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، تایپوگرافی، تایپوگرافی دانشجو، عکس ایرانی دانشجو، تذهیب، کادر مذهبی، عکس ایرانی، طرح گل، کادر اسلیمی، پرچم ایران، متن گرامیداشت روز دانشجو

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز دانشجو

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               89  مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز دانشجو
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز دانشجو
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس ایرانی دانشجو در طرح بنر روز دانشجو
  • استفاده از تایپوگرافی دانشجو در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز دانشجو

بنر روز دانشجو , بنر گرامیداشت روز دانشجو تایپوگرافی دانشجو , طرح بنر روز دانشجو , بنر لایه باز روز دانشجو , دانشجو , بنر گرامیداشت روز دانشجو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325