طرح لایه باز بنر روز جهانی هلال احمر

شناسه مطلب : 419264
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :69 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر روز هلال احمر

روز هلال احمر یک رویداد مهم است که هر ساله در تاریخ ۸ مه برگزار می‌شود و به منظور تجلیل از کادر درمانی و ترویج فرهنگ امدادرسانی در جامعه برگزار می‌گردد. در ادامه به بررسی تاثیر چاپ بنر برای این روز اشاره خواهیم کرد:

  1. جذب توجه: چاپ بنر‌ها برای روز هلال احمر می‌تواند به عنوان یک راهبرد برای جذب توجه عمومی و به اطلاع رسانی درباره اهمیت این روز در جامعه استفاده شود. این بنرها می‌توانند برای نمایش در فضاهای عمومی مثل میدان‌ها، خیابان‌ها و برج‌های تبلیغاتی قرار داده شوند.

  2. افزایش آگاهی: چاپ بنر‌ها به عنوان یک ابزار موثر برای افزایش آگاهی عمومی درباره این روز، به کار می‌رود. این بنرها می‌توانند محتوایی متنوع درباره اهمیت و نقش هلال احمر در حفظ سلامتی و بهبود وضعیت درمانی جامعه را به نمایش بگذارند.

  3. ترویج مفاهیم بنیادین: ترویج مفاهیم بنیادین امدادرسانی و اهمیت برقراری ارتباط موثر با جامعه در مواقع بحرانی از دیگر تاثیرات مثبت چاپ بنر برای روز هلال احمر است. بنرهای طراحی شده می‌توانند شامل آموزش‌هایی درباره رفتارهای اولیه در برابر حوادث، شیوه ارتباط با هلال احمر و نحوه استفاده از خدمات ارائه شده توسط این سازمان باشند. 

بنر روز هلال احمر، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز هلال احمر

طرح بنر روز هلال احمر شامل: تصویر لوگو هلال احمر و متن گرامیداشت روز هلال احمر می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز هلال احمر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز هلال احمر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، سفید

سایز:                              69 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز هلال احمر
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و سفید با طرح بنر روز هلال احمر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر لوگو هلال احمر در طرح بنر روز هلال احمر

 


هلال احمر , بنر روز صلیب سرخ , نماد هلال احمر , امدادگر , صلیب سرخ , بنر روز جهانی هلال احمر , طرح روز هلال احمر , طرح بنر روز روزهلال احمر , طرح بنر هلال احمر , روز صلیب سرخ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325