طرح لایه باز بنر روز جهانی معلولین

شناسه مطلب : 436374
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر لایه باز روز جهانی معلولین

روز جهانی معلولین هر ساله  برگزار می‌شود و به منظور افزایش آگاهی جهانی درباره چالش‌ها و مسائل مرتبط با افراد معلول و ترویج حقوق آنان ایجاد شده است. این روز فرصتی فراهم می‌کند تا به اهمیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این گروه از افراد توجه شود و جامعه بهتری را برای آنها ایجاد کند. با تمرکز بر مسائلی از جمله دسترسی به تسهیلات، حقوق اجتماعی، و تغییر نگرش جامعه نسبت به افراد معلول، این روز به مسائل اجتماعی و انسانی بسیار حیاتی پرداخته و اهمیت حمایت و همدلی را بیان می‌کند.

تاثیر چاپ بنرها در این روز قابل توجه است. بنرهایی با شعارها و تصاویر جذاب می‌توانند به طور مستقیم تأثیر مثبتی در افزایش آگاهی جامعه از چالش‌ها و نیازهای افراد معلول داشته باشند. این بنرها می‌توانند به نمایش گذاشتن داستان‌ها و تجارب افراد معلول کمک کنند و جامعه را به دیداری صمیمی‌تر از این افراد دعوت نمایند.

علاوه بر این، چاپ بنرها می‌توانند نقش مهمی در ترویج مفاهیمی چون تساوی اجتماعی، حقوق بشر و حمایت از تفاوت‌ها داشته باشند. با ارائه پیام‌های مثبت و ایده‌آل، این بنرها می‌توانند به جامعه یادآوری کنند که همه افراد، با یا بدون معلولیت، حقوق مساوی دارند و نیازمند حمایت و فرصت‌های برابر هستند. در نتیجه، چاپ بنرهای معنوی و انگیزشی در روز جهانی معلولین می‌تواند به تحول در نگرش جامعه نسبت به این افراد کمک کرده و راهی را برای ایجاد یک جامعه شامل و پذیرا به تصویر بکشد.

طراحی یک بنر لایه باز به مناسبت روز معلولین با زمینه سفید و تصویر معلولین می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای ارتقاء حس اجتماعی و فرهنگی نسبت به افراد معلول باشد. زمینه سفید در این طرح به عنوان یک پس زمینه نیوترال انتخاب شده است تا تمرکز اصلی بر روی تصویر معلولین باشد. این رنگ نه تنها احساس امنیت و صفای ذهن را ترویج می‌دهد بلکه به تاکید بر خصوصیات و ویژگی‌های افراد معلول اعتبار می‌بخشد.

تصویر معلولین در این بنر می‌تواند نمادی از تنوع و توانمندی‌های افراد معلول باشد. استفاده از تصاویر گوناگونی از افراد با معلولیت‌های مختلف، پیامی از تفاوت را به جامعه انتقال می‌دهد و نشان می‌دهد که افراد معلول همانند سایر اعضای جامعه، دارای توانایی‌ها و استعدادهای خود هستند.

لایه باز بودن این بنر به طراح این امکان را می‌دهد که با تغییرات در محتوا یا الگوها، طرح را به سلیقه خود تنظیم کند. این امکانات لایه باز به طراحان این فرصت را می‌دهد تا بنر را بر اساس موضوعات و هدف‌های مختلف تغییر داده و به شیوه‌ای خلاقانه و جذاب ارائه دهند.

با این طرح، می‌توان با ترکیب سفیدی زمینه، تصاویر نمادین و متن معنی‌دار، پیامی قوی از حمایت، توانمندی، و تضامن با افراد معلول به جامعه انتقال داد. این بنر به عنوان یک ابزار بصری می‌تواند به ترسیم تصویری درست و شفاف از حقوق افراد معلول کمک کرده و جامعه را به سوی فرهنگی شامل و پذیرا هدایت کند.

طرح بنر روز جهانی معلولین، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز جهانی معلولین

طرح بنر روز جهانی معلولین شامل:تصویر معلولین و متن گرامیداشت روز جهانی معلولین می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز معلولین، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز جهانی معلولین می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز معلولین

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز روز جهانی معلولین
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر روز معلولین
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از  وکتور معلولین در طرح بنر روز جهانی معلولین
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز معلولین

بنر psd روز جهانی معلولین , طرح بنر روز معلولین , روز معلولان , روز جهانی معلولان , 12 آذر , بنر روز معلولین , بنر لایه باز روز جهانی معلولین , تصویر سازی معلول , روز معلولین , بنر روز جهانی معلولین , بنر لایه باز روز جهانی معلولان , وکتور معلول ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325