طرح لایه باز بنر روز جهانی محیط زیست

شناسه مطلب : 421378
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :145 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر روز محیط زیست

روز جهانی محیط زیست یک رویداد سالانه است که در تاریخ 5 ژوئن برگزار می‌شود. هدف از این روز، آگاهی‌بخشی و ترویج اهمیت حفاظت و حفظ منابع طبیعی و محیط زیست جهانی است. در این روز، مسائل محیط زیست مورد بررسی و بحث قرار می‌گیرند و تدابیر لازم برای حفاظت از محیط زیست معرفی می‌شوند.

چاپ بنر در روز جهانی محیط زیست می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی در ایجاد آگاهی عمومی و توجه به مسائل محیط زیست داشته باشد. بنرها با استفاده از تصاویر زیبا و جذاب و پیام‌های قوی می‌توانند به مردم اینکه محیط زیست چقدر ارزشمند و حفظ آن چقدر ضروری است، یادآوری کنند. این بنرها می‌توانند اطلاعات و آمارهای مربوط به آلودگی هوا، تغییرات آب و هوا، کاهش تنوع زیستی و سایر مسائل محیط زیست را به تصویر بکشند و افراد را به اقدامات عملی و همکاری در حفاظت از محیط زیست ترغیب کنند.

علاوه بر این، چاپ بنر در روز جهانی محیط زیست می‌تواند نقشی فعال در ایجاد تحولات و تغییرات اجتماعی و سیاسی در جهت حفاظت از محیط زیست داشته باشد. این بنرها می‌توانند به عنوان ابزاری قدرتمند در فراگیری ایده‌های محیط زیستی و ترویج انرژی‌های تجدیدپذیر، کاهش آلاینده‌ها، حفاظت از منابع آب و خاک، و مبارزه با تغییرات اقلیمی استفاده شوند. همچنین، بنرها می‌توانند به عنوان یک ابزار نمادین در جهت ایجاد فشار عمومی و توجه دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی به مسائل محیط زیست عمل کنند و به شکلی مستقیم در تشویق تصمیم‌گیری‌های سیاسی برای حفظ محیط زیست تأثیر گذار باشند.

بنر  روز محیط زیست، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز محیط زیست

طرح بنر 15 خرداد شامل: استفاده از تصویر درخت ،و متن گرامیداشت روز محیط زیست می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز محیط زیست  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز محیط زیست

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، کرم

سایز:                               145 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز محیط زیست
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و کرم با طرح بنر روز محیط زیست
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر درخت در طرح بنرروز محیط زیست

بنر لایه باز روز محیط زیست , محیط زیست , درخت , بنر روز محیط زیست , دانلود psd بنر روز محیط زیست , روز درختکاری , دانلود psd روز محیط زیست , روز جهانی محیط زیست , دانلود طرح محیط زیست , بنر روز طبیعت , گرامیداشت روز جهانی محیط زیست , طرح بنر روز جهانی محیط زیست , بنر روز جهانی محیط زیست , بنر لایه باز روز درختکاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325