طرح لایه باز بنر روز جهانی ایدز

شناسه مطلب : 435902
ابعاد :200در 300سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

بنر روز جهانی ایدز

روز جهانی ایدز هر سال در 1 دسامبر جشن‌گرفته می‌شود و به عنوان یک رویداد جهانی، به توجه به مسائل مرتبط با ایدز، پیشگیری، درمان، و حمایت از افراد مبتلا به این بیماری می‌پردازد. چاپ بنرها در این روز می‌توانند نقش مهمی در افزایش آگاهی جامعه نسبت به ایدز، حمایت از مبتلا‌ها، و ترویج برنامه‌های پیشگیری داشته باشند.

اولین تأثیر چاپ بنر در روز جهانی ایدز، افزایش اطلاعات و آگاهی عمومی درباره بیماری ایدز است. بنرهای با پیام‌های قوی و تصاویر معنوی می‌توانند به مردم اطلاعات لازم را ارائه داده و به آگاهی در مورد این بیماری و شیوه‌های پیشگیری و درمان کمک کنند.

دومین تأثیر این بنرها در ترویج فرهنگ حمایت و همدلی با افراد مبتلا به ایدز است. طراحی‌هایی که به افراد مبتلا به ایدز احترام گذاشته و حمایت از آنها را ترویج کنند، می‌توانند به ایجاد ارتباط انسانی مثبت و کاهش تبعیض و تشویق به ارائه خدمات به افراد مبتلا کمک کنند.

سومین تأثیر این بنرها در ایجاد تحول در رفتارهای جمعی نسبت به ایدز است. پیام‌های مثبت و الهام‌بخش در بنرها می‌توانند افراد را به اقدامات پیشگیری مثل استفاده از وسایل حفاظتی و آزمایش منظم ترغیب کنند.

چهارمین تأثیر این بنرها در حمایت از برنامه‌ها و پروژه‌های پیشگیری ایدز است. بنرهای با اطلاعات درست و مؤثر می‌توانند به ترویج و حمایت مالی از برنامه‌های آموزشی و درمانی مرتبط با ایدز کمک کرده و اهمیت این پروژه‌ها را به نمایش بگذارند.

پنجمین تأثیر این بنرها در ایجاد حرکت اجتماعی برای مقابله با ایدز است. آگاهی‌زایی اثرگذار در روز جهانی ایدز می‌تواند مردم را به عمل در زمینه پیشگیری، حمایت، و درمان ایدز ترغیب کند و به ایجاد جامعه‌ای پویا برای مقابله با این بیماری کمک نماید.

بنر روز ایدز، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر روز جهانی ایدز

طرح بنر روز جهانی ایدز شامل:شعار مرتبط با ایدز و متن گرامیداشت روز جهانی ایدز می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز ایدز، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز جهانی ایدز می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر روز ایدز

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز جهانی ایدز
  • هم نشینی مناسب رنگ خاکستری با طرح بنر روز ایدز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح ایدز و متن شعار مرتبط با ایدز در طرح بنر روز جهانی ایدز
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز ایدز

طرح بنر روز ایدز , بنر لایه باز روز ایدز , طرح لایه باز بنر روز پیشگیری از ایدز , طرح لایه باز بنر روز ایدز , طرح بنر روز جهانی ایدز , طرح بنر روز جهانی ایدز , طرح لایه باز بنر روز جهانی ایدز , طرح پوستر روز ایدز , بنر روز ایدز , بنر پیشگیری از ایدز , بنر لایه باز روز جهانی ایدز , طرح پوستر پیشگیری از ایدز , بنر روز جهانی ایدز , بنر روز جهانی ایدز , دانلود بنر روز ایدز , بنر لایه باز پیشگیری از ایدز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325