طرح لایه باز بنر روز بازگشت آزادگان

شناسه مطلب : 427139
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :43 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان

 

سالروز بازگشت آزادگان به وطن در تاریخ 26 مرداد به یاد آوری یکی از لحظات بزرگ و تاریخی در تاریخ ایران می‌باشد. این روز به عنوان یادواره‌ای از حضور مجدد و آزادی از گروه‌های اسارت‌بار و زندان‌ها برای بسیاری از هموطنانمان افتخاری است. در اثر تلاش‌های فراوان دیپلماتان و نهادهای مردمی ایرانی، مردادماه سال 1396، آزادی تعدادی از زندانیان ایرانی که در خارج از کشور در گروه‌های سیاسی، فرهنگی یا اجتماعی مختلف به زندان افتاده بودند، تحقق یافت.

برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها به منظور گرامیداشت این روز مهم از جمله جشنواره‌ها، همایش‌ها و نمایش‌های مختلف، نمادین‌ترین شکل‌های اعتراف به این پیروزی است. یکی از اصولی‌ترین و رایج‌ترین روش‌های برگزاری این مراسم، چاپ بنرها و پوسترهای با محتوای مرتبط با این روز است. بنرها به عنوان نمادهای بزرگی از پیروزی و روحیه بخش برای مردم علاقه‌مند به این موضوع، در معابر شهری و مکان‌های عمومی قرار می‌گیرند و به عنوان یک ابزار ارتباطی بسیار قوی و تأثیرگذار به کار می‌روند. این بنرها با تصاویر متنوع از آزادگان، شعارهای ملت‌ماندگار و نمادهای انقلابی ایران مزین می‌شوند و احترام و تجلیل از قدرت روحیه ملت را به نمایش می‌گذارند.

چاپ بنر برای سالروز بازگشت آزادگان علاوه بر اینکه مردم را به یاد یک موضوع مهم و تاریخی می‌اندازد، در تقویت احساس همبستگی و وحدت ملت ایران نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. این نمادها نه‌تنها به اعضای جامعه یادآوری می‌کنند که ایرانیان در هر زمان و موقعیتی قادر به دست یافتن به پیروزی هستند، بلکه احساس افتخار و اراده‌ی مشترک برای حفظ استقلال و حریم کشور را در میان مردم تقویت می‌کنند. چاپ بنرها در کنار ارتقاء هویت ملی و افزایش همبستگی، نقش مهمی در ایجاد همدلی و هم‌افزایی در جامعه ایفا می‌کند که ارزش‌ها و ایده‌های مشترک خود را برای دستیابی به آینده‌ای بهتر با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

طرح بنر لایه باز با زمینه آبی و تصویر کبوتر برای سالروز بازگشت آزادگان به وطن می‌تواند یک ابزار بسیار زیبا و جذاب برای جشن و گرامیداشت این روز باشد. 

  1. زمینه آبی: رنگ آبی از جمله رنگ‌هایی است که به صورت سنتی با صفا و صمیمیت مرتبط می‌شود. این رنگ در بنر لایه باز سالروز بازگشت آزادگان می‌تواند نماد وفاداری و عشق به وطن باشد. آبی به عنوان رنگ دریا و آسمان نماد آزادی و شکوه طبیعت است و باعث به وجود آمدن حس آرامش و امنیت می‌شود. زمینه آبی بنر با تلفیق باقی قسمت‌ها، محیطی مهیج و متفاوت برای بیان اراده‌ی ملت برای بازگشت آزادگان ایجاد می‌کند.

  2. تصویر کبوتر: تصویر کبوتر نمادی است که در بسیاری از فرهنگ‌ها و ادیان به عنوان نماد صلح، آزادی و عشق شناخته می‌شود. کبوتر به عنوان نماینده‌ای از طبیعت و موجودات بی‌دفاع، بازگشت آزادگان به وطن و آغاز یک دوره جدید از زندگی در سایه آزادی را نمایان می‌سازد. تصویر کبوتر در بنر لایه باز، انسان‌ها را به اندیشیدن درباره ارزش آزادی و احترام به حقوق انسانی دعوت می‌کند.

  3. پیام آزادگان: در این بنر لایه باز، می‌توان به صورت لایه‌ای پیام‌های آزادگان را درج کرد. این پیام‌ها می‌توانند جملات کوتاه و انگیزشی از آزادگی، امید و ایثار در خدمت به وطن باشند. این نوشته‌ها باعث ارتقاء احساس ارتباط با آزادگان و اراده‌ی مشترک برای حفظ آزادی‌ها و حقوق انسانی در جامعه می‌شوند.

  4. تاریخ رویداد: افزودن تاریخ 26 مرداد به بنر لایه باز، به مخاطبان یادآوری می‌کند که این روز یکی از لحظات مهم تاریخ ایران بوده و چرخه‌ی زندگی بسیاری از مهاجران ایرانی به گونه‌ای که به طور دائمی یا موقت از کشور خارج شده بودند، به یک پایان می‌رسد و آن‌ها به وطن بازمی‌گردند.

  5. تنوع استفاده: بنر لایه باز با زمینه آبی و تصویر کبوتر، قابل استفاده در انواع مراسم و فعالیت‌های مختلف مرتبط با سالروز بازگشت آزادگان است. این طرح با تغییر متن و محتوا، می‌تواند برای انواع جشن‌ها، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و مراسم‌های مختلف مناسب باشد و جلب توجه مخاطبان را به خود می‌کشد.

بنر سالروز بازگشت آزادگان، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر سالروز بازگشت آزادگان

طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان شامل: متن بازگشت آزادگان ،  تصویر کبوتر ، پرچم ایران و متن گرامیداشت بنر سالروز بازگشت آزادگان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر سالروز بازگشت آزادگان

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               43 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سالروز بازگشت آزادگان
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت کبوتر و پرچم ایران در طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان

بنر گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان , طرح لمپست روز بازگشت آزادگان , طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان , بنر تیر برق بازگشت آزادگان , لمپست سالروز بازگشت آزادگان , آزاده , روز بازگشت آزادگان به میهن , بنر سالروز بازگشت آزادگان , آزادگان , بازگشت آزادگان , بنر روز بازگشت آزادگان به میهن , طرح بنر روز بازگشت آزادگان , آزادگان , رزمنده , طرح بنر روز بازگشت آزدگان به میهن ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325