طرح لایه باز بنر روز ایمنی حمل و نقل

شناسه مطلب : 443104
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :166 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز ایمنی حمل و نقل

روز ایمنی و حمل و نقل یک رویداد مهم است که به توجه به اهمیت حفظ ایمنی در حمل و نقل عمومی و شخصی می‌پردازد. این روز، فرصتی است برای آگاهی‌زایی و ارتقاء فرهنگ ایمنی در تمامی ابعاد حمل و نقل، از جمله جاده‌ای، راه‌آهن، هوایی، دریایی و حمل‌ونقل عمومی. با توجه به تعداد بالای تصادفات و حوادث در این حوزه‌ها، این روز به عنوان یک فرصت برای آموزش مفاهیم ایمنی و ارتقاء استانداردهای ایمنی برای جامعه در نظر گرفته می‌شود.

چاپ بنر برای این روز نقش بسیار مهمی در آگاهی‌زایی و ترویج فرهنگ ایمنی در حمل و نقل دارد. بنرها با ارائه پیام‌های قابل فهم و تصاویر جذاب، می‌توانند افراد را به رعایت مفاهیم ایمنی و استفاده از وسایل حمل و نقل به‌طور ایمن تشویق کنند. این بنرها می‌توانند آموزش‌های مرتبط با ایمنی را منتقل کرده و به تشویق افراد به استفاده از روش‌های حمل و نقل ایمن و پیشگیری از حوادث کمک کنند.

به علاوه، چاپ بنرها می‌تواند به عنوان یک وسیله تبلیغاتی موثر برای جلب توجه جامعه به اهمیت ایمنی در حمل و نقل عمل کند. این بنرها می‌توانند اطلاعات مربوط به قوانین و مقررات ایمنی حمل و نقل، فرصت‌های آموزشی، و رویدادهای مرتبط با روز ایمنی و حمل و نقل را ارائه دهند و به جامعه کمک کنند تا آگاهی بیشتری در این زمینه داشته باشد.

با توجه به اهمیت حفظ ایمنی در حمل و نقل، چاپ بنرها برای روز ایمنی و حمل و نقل یک ابزار موثر در ترویج فرهنگ ایمنی و کاهش حوادث و تصادفات است که می‌تواند به بهبود شرایط ایمنی در جامعه کمک کند.

طرح بنر روز ایمنی حمل و نقل، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز ایمنی حمل و نقل

طرح بنر روز ایمنی حمل و نقل شامل: تصویر رانندگان ، وکتور مرتبط و متن گرامیداشت روز حمل و نقل می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی طرح بنر روز ایمنی حمل و نقل

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سفید

سایز:                               166 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ایمنی حمل و نقل
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و سفید با طرح بنر 
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور مرتبط در طرح بنر لایه باز روز ایمنی حمل و نقل
  • استفاده از متن گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

روز حمل و نقل جاده ای , حمل و نقل , بنر روز ایمنی حمل و نقل , روز روز ملی حمل و نقل , بنر روز ملی حمل و نقل , طرح بنر لایه باز , طرح بنر روز ایمنی حمل و نقل , روز ملی حمل و نقل , بنر لایه باز روز ملی حمل و نقل , طرح لایه باز بنر روز ایمنی حمل و نقل , بنر psd روز ملی حمل و نقل , بنر لایه باز روز ملی حمل و نقل , 26آذر , 26 آذرماه , روز ایمنی حمل و نقل , روز ملی , بنر مناسبتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325