طرح لایه باز بنر روز اصناف

شناسه مطلب : 423084
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :41 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز اصناف

بنر لایه باز روز ملی انصاف با زمینه آبی و تصویر آیت الله خامنه‌ای می‌تواند به یک طرح با ارزش و معنوی تبدیل شود. استفاده از رنگ آبی و تصویر آیت الله خامنه‌ای، ارتباطی مستقیم و قوی با مفهوم انصاف و مقام آیت الله خامنه‌ای ایجاد می‌کند. در زیر، پنج پاراگرافی را درباره طرح بنر لایه باز روز ملی انصاف با زمینه آبی و تصویر آیت الله خامنه‌ای آورده‌ام:

  1. رنگ آبی: انتخاب رنگ آبی برای زمینه بنر، یک انتخاب مناسب است زیرا رنگ آبی به عنوان رنگی با طراوت و آرامش، احساس صلابت و اعتماد را القا می‌کند. این رنگ می‌تواند به عنوان نمادی از آبیاری عدالت و ایجاد انصاف در جامعه عمل کند.

  2. تصویر آیت الله خامنه‌ای: قرار دادن تصویر آیت الله خامنه‌ای در بنر، می‌تواند به عنوان نمادی از مقام و رهبری ایشان عمل کند. تصویر آیت الله خامنه‌ای می‌تواند بازتابی از حکمت و فضیلت، وابستگی به انصاف و ارزش‌های اخلاقی را نشان دهد و بنر را به یک نماد قدرت و عدالت تبدیل کند.

  3. تایپوگرافی: استفاده از تایپوگرافی مناسب در طرح بنر، می‌تواند به شناخت بیشتری از مفهوم انصاف کمک کند. انتخاب فونت‌ها و سبک‌های خطی مناسب، همراه با تنظیمات مناسب، می‌تواند بنر را جذاب و خوانا کند و ارتباطی قوی با مفهوم انصاف ایجاد کند.

  4. ایجاد هویت و همبستگی: طرح بنر لایه باز روز ملی انصاف با زمینه آبی و تصویر آیت الله خامنه‌ای می‌تواند حس هویت و همبستگی را در مخاطبان ایجاد کند. این بنر می‌تواند مردم را به تأمل و تفکر درباره ارزش انصاف و نقش آن در جامعه دعوت کند و ارتباط روحانیتی بین آن‌ها و آیت الله خامنه‌ای را برقرار کند.

  5. الهام‌بخش برای جامعه: بنر لایه باز روز ملی انصاف با زمینه آبی و تصویر آیت الله خامنه‌ای می‌تواند به عنوان یک المان الهام‌بخش در جامعه عمل کند. این بنر می‌تواند به نمایش درآوردن ارزش‌ها و مبارزات برای ارتقای انصاف و عدالت در جامعه پرداخته و مردم را به عمل و تلاش برای تحقق این ارزش‌ها تشویق کند.

با استفاده از این عناصر، می‌توان طراحی یک بنر لایه باز منحصربفرد و جذاب برای روز ملی انصاف با زمینه آبی و تصویر آیت الله خامنه‌ای ایجاد کرد که ارتباط مستقیمی با مفهوم انصاف دارد و به تحرک و تلاش برای بهبود جامعه تشویق می‌کند.

بنر روز اصناف، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز اصناف

طرح بنر روز اصناف شامل: تصویر آیت الله خامنه ای  و متن گرامیداشت بنر روز اصناف می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز اصناف  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز اصناف

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               41 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز اصناف
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز اصناف
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت  آیت الله خامنه ای در طرح بنربنر روز اصناف

اصناف , طرح بنر روز اصناف , روز 1 تیر روز اصناف , بنر روز اصناف , بنر لایه باز روز اصناف , بنر psd روز اصناف , مقام معظم رهبری , روز یکم تیر ماه روز اصناف , بنر هفته اصناف , بنر روز اصناف , طرح بنر لایه باز اصناف , هفته مشاغل , روز 1 تیر ماه , بنر روز اصناف psd , پرچم ایران , دانلود بنر اصناف ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325