طرح لایه باز بنر روز احسان و نیکوکاری psd

شناسه مطلب : 413188
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز احسان و نیکو کاری

روز احسان و نیکوکاری یا به عبارت دیگر روز مهر و محبت، در تاریخ 14 اسفند هر سال به منظور ترویج مفاهیم مرتبط با دوست داشتن، کمک به دیگران و کمک به جامعه، جشن گرفته می‌شود. این روز به مناسبت تولد دکتر محمد مصدق، رئیس‌جمهوری پیشین ایران و روانشناس و فرهنگ‌سرایندهٔ پرآوازهٔ کتاب آرامش، تعطیل می‌شود. در این روز، افراد به همدیگر نشان می‌دهند که اهمیت دوستی و محبت برای آنان چقدر مهم است و با گسترش فرهنگ کمک به دیگران، برای ساختن جامعهٔ پویا و پیشرفته، برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

یکی از شیوه‌هایی که برای جشن گرفتن این روز استفاده می‌شود، چاپ بنرهای مربوط به این روز است. بنرهای مختلفی که به منظور ترویج مفاهیم مرتبط با این روز و نیز به منظور جذب توجه افراد به مهمیت این روز، طراحی شده‌اند. این بنرها می‌توانند شامل پیام‌هایی مرتبط با عشق، مهربانی، دوستی و کمک به دیگران باشند. با گسترش این بنرها، بیشتر افراد با اهمیت این روز و مفاهیمی که به آن پیوند دارند، آشنا می‌شوند.

با توجه به اینکه جشن گرفتن روز احسان و نیکوکاری، انسان‌ها را به دوست داشتن، مهربانی، دوستی و کمک به دیگران ترغیب می‌کند، چاپ بنرهای مربوط به این روز می‌تواند تاثیر بسزایی در شکل گیری فرهنگ کمک به دیگران و همدیگر داشتن در جامعه داشته باشد. با توجه به اینکه این بنرها در مکان‌هایی نظیر خیابان‌ها، مراکز خرید و دیگر نقاط عمومی نصب می‌شوند، بسیاری از افراد به مفاهیم مرتبط با این روز آشنا می‌شوند و به اهمیت آن بیشتر توجه می‌کنند. در نتیجه، جامعه به شکل کلی برای ساختن یک محیط همدلانه و دوستانه تر، تحرک بیشتری نشان می‌دهد.

بنابراین، چاپ بنرهای مربوط به روز احسان و نیکوکاری به عنوان یکی از راه‌های موثر برای ترویج اهمیت مفاهیم مرتبط با این روز شناخته شده است. با این کار، افراد به اهمیت دوستی، مهربانی، دوست داشتن و کمک به دیگران توجه بیشتری می‌کنند و تحرک بیشتری برای ساختن یک جامعه همدلانه و دوستانه ایجاد می‌کنند. از این رو، توصیه می‌شود که در هر سال، به منظور ترویج این مفاهیم، بنرهای مرتبط با روز احسان و نیکوکاری نصب شود.

طراحی بنر لایه باز برای روز احسان و نیکوکاری با زمینه صورتی و آبی و تصویر وکتور هدیه دادن و تایپوگرافی تقسیم شادی‌ها، یک ابزار کاربردی برای تبلیغ و ترویج این روز است. این طرح بنر با اجزای مختلف خود، به منظور جذب توجه و افزایش آگاهی افراد درباره اهمیت روز احسان و نیکوکاری و ترویج مفاهیم مرتبط با آن طراحی شده است.

بنر لایه باز شامل زمینه‌ای با رنگ صورتی و آبی است که به‌خوبی با یکدیگر ترکیب شده‌اند و جذابیت بیشتری را برای بنر به ارمغان می‌آورند. همچنین، تصویر وکتوری از یک هدیه، به عنوان نمادی از عشق، مهربانی و نیکوکاری، در طراحی بنر استفاده شده است.

در قسمت تایپوگرافی بنر، عنوان روز احسان و نیکوکاری به‌صورت جذاب و با استفاده از فونتی خوش‌نما قرار گرفته است. همچنین، با استفاده از تقسیم شادی‌ها به مردم، برای ترویج فرهنگ دوست داشتن و کمک به دیگران، از مفاهیم مرتبط با این روز، به خوبی استفاده شده است.

این بنر لایه باز، به منظور استفاده در فروشگاه‌ها، مراکز خرید، مدارس، دفاتر و دیگر نقاط عمومی طراحی شده است. با توجه به جذابیت بالای طراحی این بنر و استفاده از عناصری مانند تصویر وکتوری هدیه و تقسیم شادی‌ها، افراد به‌خوبی با مفاهیم مرتبط با این روز آشنا می‌شوند و از اهمیت آن آگاه می‌شوند. در نتیجه،این بنر لایه باز، به طور آسان قابل ویرایش است و شما می‌توانید آن را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. برای مثال، شما می‌توانید تصویر وکتوری هدیه را با تصویر دیگری جایگزین کنید یا تغییراتی در فونت، اندازه و رنگ متن‌ها و عناصر بنر ایجاد کنید.

با استفاده از طرح بنر لایه باز روز احسان و نیکوکاری، شما می‌توانید به راحتی با چاپ بنر، فرهنگ دوست داشتن، مهربانی، دوستی و کمک به دیگران را ترویج دهید. همچنین، با استفاده از این طرح بنر، می‌توانید اهمیت روز احسان و نیکوکاری را به خوبی به افراد منتقل کنید و به راحتی آن‌ها را در جامعه به یاری و همکاری با دیگران ترغیب کنید.

بنابراین، استفاده از طرح بنر لایه باز روز احسان و نیکوکاری با زمینه صورتی و آبی و تصویر وکتور هدیه دادن و تایپوگرافی تقسیم شادی‌ها، یکی از بهترین روش‌های ترویج و ارتقای فرهنگ دوست داشتن، مهربانی، دوستی و کمک به دیگران است.

 

بنر روز احسان و نیکو کاری، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز احسان و نیکو کاری

طرح بنر روز احسان و نیکو کاری شامل:وکتور هدیه دادن ، تایپوگرافی تقسیم شادی ها  و متن گرامیداشت روز احسان و نیکو کاری می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز احسان و نیکو کاری را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز احسان و نیکو کاری

ابعاد:                                200 در90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، صورتی

سایز:                               32 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز احسان و نیکو کاری
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و صورتی با طرح بنر روز احسان و نیکو کاری
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی تقسیم شادی ها در طرح بنر

 


همایش مردمی , بنر لایه باز روز احسان و نیکو کاری , پوستر روز احسان و نیکو کاری , بیلبورد روز احسان و نیکو کاری , بنر رزو نیکوکاری , روز نیکوکاری , طرح بنر روز احسان و نیکو کاری , بنر روز احسان و نیکو کاری , طرح بنر روز نیکوکاری , طرح لایه باز بنر روز نیکوکاری , روز احسان و نیکو کاری , بنر 14 اسفند ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325