طرح لایه باز بنر دهه کرامت

شناسه مطلب : 421181
ابعاد :200در 300سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :199 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر دهه کرامت

ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) دو رویداد مهم و مقدس در تاریخ اسلام هستند. حضرت معصومه(س)، دختر پیامبر اسلام، حضرت محمد(ص)، در روز ۱۵ ماه جمادی‌الاولی سال ۱۷۵ هجری قمری به دنیا آمد. امام رضا(ع) نیز هشتمین امام شیعیان است و در روز نهم ماه ذی‌الحجه سال ۱۴۷ هجری قمری در شهر مدینه متولد شد.

چاپ بنرها برای جشن ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) می‌تواند تاثیر بزرگی در جشن‌گیران و شرکت‌کنندگان داشته باشد. این بنرها با نمایش تصویری معنی‌دار از حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، جملات الهام‌بخش و عباراتی کوتاه از آنان می‌توانند حس و ارتباط عمیقی را با مخاطبان ایجاد کنند. همچنین، بنرها می‌توانند اطلاعات مربوط به زندگی، ارزش‌ها و آموزه‌های این دو شخصیت مقدس را به مخاطبان منتقل کنند.

بنرها با قرار دادن در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز اسلامی و مکان‌های عمومی، می‌توانند مردم را به شرکت در مراسم‌ها و جشن‌های مذهبی دعوت کرده و توجه آن‌ها را به این رویدادهای مهم جلب کنند. با استفاده از رنگ‌ها، طرح‌ها و فضای بصری جذاب، بنرها می‌توانند جذبنده بوده و احساس خوبی در مخاطبان ایجاد کنند. این بنرها همچنین می‌توانند برای ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی، افزایش حضور مردم در مراکز مذهبی و تقویت هویت دینی جامعه موثر باشند.

به طور کلی، چاپ بنرها در روز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) به عنوان یک ابزار ارتباطی و ترویجی می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر مخاطبان داشته باشد. این بنرها اطلاعاتی را درباره زندگی و ارزش‌های این دو شخصیت مقدس منتقل می‌کنند و افراد را به شرکت در مراسم‌ها و مراکز مذهبی دعوت می‌کنند. همچنین، با طراحی جذاب و قوی، بنرها می‌توانند حس و ارتباط عمیق‌تری را با مخاطبان ایجاد کنند و آن‌ها را به عبادت و اتباع مثل این دو شخصیت مقدس الهام بخشند.

بنر دهه کرامت، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر دهه کرامت

طرح بنر دهه کرامت شامل: تصویر حرم و متن گرامیداشت دهه کرامت می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر دهه کرامت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر دهه کرامت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، سبز

سایز:                               199 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر دهه کرامت
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و سبز با طرح بنر دهه کرامت
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر حرم در طرح بنر دهه کرامت

امام رضا , دانلود بنر ولادت امام رضا , دانلود بنر ولادت حضرت معصومه , ولادت حضرت معصومه , دانلود بنر روز ولادت حضرت معصومه , طرح لایه باز دهه کرامت , ولادت حضرت معصومه , ولادت امام رضا , بنر دهه کرامت , حضرت معصومه , بنر ولادت حضرت معصومه , دهه کرامت , بنر لایه باز دهه کرامت , دانلود بنر دهه کرامت , طرح ولادت حضرت معصومه , بنر ولادت امام رضا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325