طرح لایه باز بنر دعای ماه رجب

شناسه مطلب : 438578
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :108 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح لایه باز بنر دعای ماه رجب


ماه رجب یکی از ماه‌های مقدس و معنوی در تقویم اسلامی است که مسلمانان به خصوص در این ماه به عبادت، دعا و تفکر عمیق می‌پردازند. ماه رجب به عنوان یکی از ماه‌های مشرف به ماه مبارک رمضان، زمینه‌ای فراهم می‌کند تا افراد به خودنمایی و اصلاح روحی خود بپردازند. این ماه به عنوان فرصتی برای توسعه اخلاقی و روحانی شناخته شده و مؤمنان بر آن هستند تا در این دوره به نیکوکاری، تواضع و نزدیکی به خداوند بپردازند.

تاثیر چاپ بنر در ماه رجب نیز می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر در ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی این ماه مهم شناخته شود. بنرهای تبلیغاتی با پیام‌های محوری بر اخلاقیات، دعا و اعمال خیر، می‌توانند به مسلمانان یادآوری کنند که این ماه فرصتی استثنایی برای پیشبرد در مسیر اخلاقی و دینی فراهم آمده است. تصاویر و متن‌هایی که از ارزش‌های مهم اسلامی الهام گرفته شده باشند، می‌توانند به مخاطبان افتخار و آگاهی در مورد ماه رجب را ارائه دهند.

بنرهای چاپی می‌توانند در اماکن عمومی، مساجد، مراکز فرهنگی و حتی در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرند تا پیام‌های دینی و اخلاقی این ماه مهم را گسترش دهند. این ابزار تبلیغاتی می‌تواند در توسعه ارتباط مسلمانان با ارزش‌های معنوی و اخلاقی کمک کرده و به نحوی موثر و ماندگار به ترویج اصول دینی و روحانی این ماه کمک نماید.


طرح بنر لایه باز دعای ماه رجب با زمینه کرم و تذهیب، یک اثر هنری استثنایی است که در ایجاد ارتباط مستقیم با این ماه مبارک و دعاهای رجبیه فراهم می‌کند. زمینه کرم باز نماد مهربانی و رحمت الهی است که در ماه رجب به ویژه بر زیبایی این طرح افزوده شده است. تذهیب جزء هنرهای اسلامی است که به کمک طراحی الگوهای هندسی و نقش‌های فنی، به تزئین و زینت‌بخشی اضافه می‌شود.

طرح بنر لایه باز دعای ماه رجب با زمینه کرم و تذهیب، ابتدا با ایجاد اتمسفری ارامش‌بخش و معنوی، بر مهمیت دعا و ارتباط عمیق با خداوند تأکید می‌کند. زمینه کرم باز، حس انعطاف و آمرزش الهی را به تصویر می‌کشد و در کنار تذهیب فراوان، به آثار هنری اسلامی اصیلی تبدیل شده است.

این طرح بنر با لایه باز، به طراحان این امکان را می‌دهد تا متنوعیت مضمونی دعاهای ماه رجب را اضافه کرده و با توجه به موقعیت و مناسبت‌های مختلف، برنامه‌ریزی و ویرایش آن را انجام دهند. همچنین، از تذهیب فراوان در این طرح می‌توان برای ایجاد جلبهای تزئینی فراوانی بهره‌مند شد که جلب توجه مخاطبان را بیشتر می‌کند.

با توجه به زیبایی و ارزش هنری این طرح بنر لایه باز، می‌تواند به عنوان ابزاری موثر در تبلیغات ماه رجب و ترویج فرهنگ دعا و تفکر دینی باشد. این طرح با ویژگی‌های زیبایی و قابلیت ویرایش، یک انتخاب مناسب برای مخاطبان باشد که به دنبال ارتباط عمیق‌تر با دین و دعاهای ماه رجب هستند.

بنر ماه رجب، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر دعای ماه رجب

طرح بنر ماه رجب شامل: متن دعای ماه رجب ، طرح گل ، تذهیب ، نقوش مذهبی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ماه رجب می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

ماه رجب,طرح لایه باز,بنر ماه رجب,بنر حلول ماه رجب,بنر آغاز ماه رجب,پوستر ماه رجب,طرح ماه رجب,پوستر آغاز ماه رجب,پوستر حلول ماه رجب,ماه مبارک رجب,ماه رجب,دانلود بنر ماه رجب,بنر ماه رجب,پوستر ماه رجب,طرح بنر,طرح لایه باز,طرح لایه باز بنر,طرح لایه باز بنر ماه رجب

مشخصات فنی بنر ماه رجب

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               108 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر دعای ماه رجب
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر ماه رجب
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از دعای ماه رجب با طرح بنر ماه رجب

 


حلول ماه مبارک رجب , طرح بنر , بنر دعای ماه رجب , طرح حلول ماه مبارک رجب , طرح ماه رجب , متن دعای ماه رجب , ماه مبارک رجب , تذهیب , بنر حلول ماه رجب , طرح لایه باز بنر ماه رجب , دانلود بنر ماه رجب , طرح بنر دعای ماه رجب , طرح لایه باز بنر , دعا ماه رجب , طرح لایه باز , بنر ماه رجب , بنر آغاز ماه رجب , ماه رجب , دعای ماه رجب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325