طرح لایه باز بنر دانشگاه

شناسه مطلب : 429500
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح بنر دانشگاه

تبلیغات و چاپ بنرها از جمله ابزارهای مهم در فرآیند پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها به شمار می‌آیند. این ابزارها تأثیرات چشمگیری بر روی افزایش آگاهی دانشجویان و تعداد درخواست‌های ورود به دانشگاه دارند.

افزایش آگاهی و شناخت دانشگاه: تبلیغات و چاپ بنرها اطلاعات مرتبط با دانشگاه، رشته‌های تحصیلی، فرصت‌های آموزشی و امکانات دانشگاه را به دانشجویان پتانسیلی منتقل می‌کنند. این اطلاع‌رسانی به دانشجویان کمک می‌کند تا تصمیم به پیوستن به دانشگاه را با اطلاعات کامل‌تری بگیرند.

  1. جذب توجه و تحریک تمایل: بنرها با طراحی‌های جذاب و متناسب با جمعیت هدف، توجه دانشجویان را به خود جلب می‌کنند. تصاویر و عناصر گرافیکی مناسب در بنرها، احساسات و تمایلات دانشجویان را تحریک می‌کنند و آن‌ها را به اندیشیدن درباره انتخاب دانشگاه وارد می‌کنند.

  2. تأثیر در ایجاد شناخت در محیط رقابتی: با وجود رقابت شدید در بین دانشگاه‌ها برای جذب دانشجویان، تبلیغات و چاپ بنرها می‌توانند به دانشگاه کمک کنند تا نام و شناختهای خود را در میان دیگر رقبا افزایش دهد. بنرهای مناسب و مؤثر می‌توانند به دانشگاه کمک کنند تا در ذهنیت دانشجویان به عنوان یک مقصد آموزشی جذاب و معتبر نقش‌آفرینی کند.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ بنرها با ایجاد آگاهی، جذب توجه و تحریک تمایل دانشجویان به انتخاب دانشگاه، نقش مهمی در فرآیند پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها ایفا می‌کنند و می‌توانند به تقویت شهرت و شناخت دانشگاه در بازار رقابتی آموزش عالی کمک کنند.

طرح بنر ثبت نام دانشگاه توسط طراحان حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح بنر ثبت نام دانشگاه

طرح بنر مدرسه و دبیرستان شامل: وکتور ، لیبل، شیپ های زیبا و کاربردی می باشد. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورعمودی)، در طراحی سایر بنرها ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنرمی توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ثبت نام دانشگاه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر ثبت نام دانشگاه
  • همنشینی مناسب رنگ های سفید و آبی در طرح بنر
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های زیبا و کاربردی در طراحی بنر
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح بنر ثبت نام دانشگاه می باشد.
  • طراحی شیک و فانتزی بنر 

طرح لایه باز بنر ثبت نام دانشگاه , طرح لایه باز بنر پذیرش دانشگاه , طرح بنر پذیرش دانشگاه , طرح بنر ثبت نام دانشگاه , بنر ثبت نام دانشگاه , طرح لایه باز , بنر پذیرش دانشگاه , طرح psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325