طرح لایه باز بنر جنگ شادی

شناسه مطلب : 441579
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :41 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

بنر اطلاع رسانی جنگ شادی

طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در تبلیغات است که به وسیله آن می‌توان اطلاعات مهمی را در مورد جنگ شادی‌ها و رویدادهای فرهنگی به جامعه ارائه داد. این طرح معمولاً شامل تصویر یا تصاویری است که در پشت آنها، متنی با اندازه بزرگ و ظاهری جذاب و قابل خواندن قرار می‌گیرد.

یکی از مزیت‌های استفاده از طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی در تبلیغات، این است که آن را می‌توان در هر جایی که مورد نیاز است قرار داد. به عنوان مثال، می‌توان آن را در جاهای عمومی، مانند پارک‌ها، مراکز خرید، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ... قرار داد. همچنین، این طرح را می‌توان برای ارسال ایمیل، ارسال در شبکه‌های اجتماعی، ارسال پیامک و ... نیز به کار برد.

طراحی طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی باید به گونه‌ای باشد که با توجه به موضوع و جنبه کاری جنگ شادی، مخاطبان را به سمت خود جذب کند. بنابراین، باید به مواردی مانند رنگ‌ها، قلم‌ها، ترکیب متن و تصویر و ... توجه ویژه‌ای شود تا طرحی جذاب و خواندنی به وجود آید.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی در تبلیغات، این است که می‌توان آن را با توجه به نیاز و مورد استفاده خود به آسانی تغییر داد. برای مثال، می‌توان برای یک جنگ شادی خاص، تصویر و متن مربوط به آن را در طرح قرار داد.

بنر جنگ شادی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر جنگ شادی

طرح بنر جنگ شادی شامل: تصویر حسن ریوندی و متن اطلاع رسانی جنگ شادی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر جنگ شادی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر اطلاع رسانی جنگ شادی

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               41 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی جنگ شادی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر جنگ شادی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت حسن ریوندی در طراحی بنر جنگ شادی

طرح لایه باز بنر جنگ شادی , جنگ شادی , حسن ریوندی , بنر جنگ شادی , بنر اطلاع رسانی جنگ شادی , بنر جشن , طرح بنر جنگ شادی , بنر اطلاع رسانی جشن شادی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325