طرح لایه باز بنر تسلیت

شناسه مطلب : 442754
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :48 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر تسلیت

تسلیت فوت عزیزان همواره یکی از لحظاتی تلخ و پر احساس است که در آن از دوستان و خانواده‌های داغدار خداوند بهترین صبر و سلامتی را برایشان مسئلت می‌کنیم. در مواجهه با این مصیبت، همدردی و ابراز تسلیت، نشانه‌ای از همبستگی و انسانیت بوده و برای متاثران از این اتفاق، حمایت و تسلی فراهم می‌آورد. در این دوران از زمان، حضور و حمایت دوستان و هموطنان از خانواده‌های مصیبت‌زده بسیار مهم و تأثیرگذار است.

چاپ بنرهای تسلیت برای این موضوع می‌تواند نقشی مهم در ابراز همدردی و پشتیبانی از خانواده‌های داغدار داشته باشد. این بنرها با بیان پیام‌هایی از جمله "تسلیت و همدردی در این لحظات سخت"، "در غم از دست دادن عزیزان کنارتان هستیم"، و "صبر و شکیبایی در این لحظات دشوار"، انسانیت و همبستگی را به نمایش می‌گذارند. همچنین، این بنرها می‌توانند اطلاعاتی مانند جزئیات مراسم تشییع و خدمات حمایتی به خانواده‌های متاثر را نیز ارائه دهند.

با استفاده از بنرهای تسلیت، امکان ارتباط و ارائه پیام‌های معنوی و حمایتی به خانواده‌های داغدار فراهم می‌شود. این بنرها به عنوان یک ابزار ارتباطی مؤثر، نقشی بسیار مهم در ایجاد احساس تسلی و حمایت برای متاثران از این مصیبت دارند و می‌توانند در ایجاد ارتباط مثبت و نشان دادن همبستگی و همدردی جامعه با خانواده‌های متاثر از این موضوع مؤثر باشند.

طرح بنر تسلیت ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر تسلیت

طرح بنر بنر تسلیت  شامل: تصویر کبوتر ،  کادر مذهبی، تذهیب و نقوش اسلیمی ومتن همدردی با صاحب عزا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر تسلیت، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با صاحبان عزا استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز تسلیت

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               48 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر تسلیت
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر تسلیت
  • طراحی بنر تسلیت با استفاده از المانهای با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط نقوش اسلیمی و تذهیب در طراحی بنر
  • استفاده از متن تسلیت و همدردی با صاحبان عزا در طرح بنر تسلیت 

ترحیم , طرح بنر تسلیت , طرح بنر ترحیم , بنر لایه باز تسلیت , متن بنر تسلیت , بنر تسلیت لایه باز , بنر ترحیم , طرح لایه باز بنر تسلیت , طرح بنر تسلیت , تذهیب , طرح , متن تسلیت , بنر تسلیت , دانلود بنر تسلیت , متن ترحیم , تسلیت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325