طرح لایه باز بنر برق ساختمان

شناسه مطلب : 430085
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :69 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر برق ساختمان

تبلیغات و چاپ بنر در شغل خدمات برق ساختمان، نقشی بسیار مهم و تأثیرگذار در جذب مشتریان و ارتقاء اعتبار و شناخته‌شدگی کسب و کار دارد. این ابزارها با ایجاد ارتباط موثر با مخاطبان هدف، به شرکت‌ها و فعالان در حوزه خدمات برق ساختمان کمک می‌کنند تا بهره‌وری بیشتری از فرصت‌های بازار داشته باشند.

یکی از تأثیرات مهم تبلیغات و چاپ بنر در این حوزه، افزایش شناخته‌شدگی کسب و کار در میان مشتریان هدف است. با طراحی بنرهای جذاب و خلاقانه که محتوا و خدمات ارائه شده توسط شرکت را به‌خوبی نمایش دهند، مخاطبان به راحتی با فعالیت‌ها و تخصص‌های شرکت آشنا می‌شوند. این افزایش شناخته‌شدگی باعث می‌شود تا شرکت در انتخابات و تصمیم‌گیری‌های مشتریان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بنرها و تبلیغات متنوع در مکان‌های استراتژیک مانند ساختمان‌ها، مراکز تجاری، سایت‌های وب، و رسانه‌های اجتماعی، به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا به‌طور مستمر و پیوسته با مخاطبان در تماس باشند. این تبلیغات مکرر باعث افزایش آگاهی مخاطبان از خدمات و محصولات ارائه شده می‌شود و در نتیجه افزایش فرصت‌های فروش و همچنین ارتقاء اعتبار شرکت ایجاد می‌کند.

با استفاده از تبلیغات و چاپ بنر، می‌توان در ایجاد تصویری مثبت از شرکت و خدمات ارائه شده نقش داشت. طراحی بنرهای حرفه‌ای و جذاب باعث می‌شود که شرکت به عنوان یک نیروی متخصص در زمینه خدمات برق ساختمان معرفی شود و این امر می‌تواند اعتماد مشتریان را به شرکت تقویت کند.

در نهایت، تبلیغات و چاپ بنر با تأثیرات مثبتی مانند افزایش شناخته‌شدگی، ایجاد ارتباط موثر با مشتریان، افزایش فروش و تقویت اعتبار شرکت، به شرکت‌های خدمات برق ساختمان کمک می‌کنند تا در رقابت بازار با موفقیت عمل کنند و توسعه یابند.

طرح بنر برق ساختمان، توسط طراحان ایران طرح جهت نصب سردر این دسته از مشاغل و یا تبلیغات در سطح شهر توسط کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کابران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در بنر لایه باز برق ساختمان

طرح بنر الکتریکی و برق ساختمان شامل: عکس با کیفیت ،  وکتور ، لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر برق ساختمان

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، سفید

سایز:                               43 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر  برق ساختمان
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز و سفید با طرح بنر
  • استفاده از وکتور مناسب در طرح بنر برق ساختمان می باشد. 
  • طراحی بنر، با استفاده از شیپ های کاربردی و رنگ های مناسب و مرتبط با شغل برق ساختمان
  • طراحی ساده و کاربردی بنر کالای برق

بنر لایه باز الکتریکی , کالای برق , طرح بنر الکتریکی , بیلبورد فروشگاه الکتریکی , بنر لایه باز الکتریکی , بیلبورد فرشگاه کالای برق , بنر لایه باز کالای برقی , بنر الکتریکی , طرح لایه باز بنر الکتریکی , بنر کالای برق , طرح تابلو الکتریکی , مشاغل الکتریکی , طرح لایه باز کالای برق , طرح psd الکتریکی , تابلو الکتریکی , بنر الکتریکی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325