طرح لایه باز بنر ایستگاه صلواتی

شناسه مطلب : 426472
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :162 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر ایستگاه صلواتی

ماه محرم، یکی از ماه‌های مقدس برای جامعه مسلمانان شیعه است که به خصوص در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی با مراسمات و عزاداری‌های ویژه همراه است. این ماه به خاطر استشهاد امام حسین (ع) و یارانش در روز عاشورا، که واقعه‌ای در سال 61 هجری قمری رخ داد، به عنوان ماه عزاداری و سوگواری شناخته می‌شود.

یکی از رسم‌های مهم در این ماه، تشکیل ایستگاه‌های صلواتی است. در ایستگاه صلواتی، معمولاً در مکان‌های عمومی مانند خیابان‌ها، میدان‌ها و مساجد، بنرها و پرچم‌هایی با موضوعات محرمی و عاشورایی نصب می‌شود. این بنرها شامل اشعار، نقاشی‌ها و تصاویری از صحنه‌های عاشورا، تصاویر امام حسین (ع) و خاندان پاک ایشان و نوشته‌های مذهبی و معنوی می‌شوند.

تاثیر چاپ بنرها برای روزهای ماه محرم نمی‌تواند نادیده گرفته شود. این بنرها باعث می‌شوند تا اندیشه و عزم عزاداران بیشتر شود و در مراسمات عزاداری مشارکت بیشتری صورت بگیرد. بنرها با ارائه تصاویر و متن‌های امام حسین (ع) و سخنان او، عواطف و احساسات مردم را متحول و زنده می‌کنند. همچنین، بنرها از طریق پیام‌های مذهبی و اجتماعی می‌توانند آگاهی‌ها و ارزش‌های انسانی را در جامعه ترویج کنند و مردم را به عمل نیک و خیر و نگاهی متفاوت نسبت به مسائل اجتماعی تشویق کنند.

به طور کلی، چاپ بنرها در ماه محرم به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر برای ایجاد همبستگی و تأثیرگذاری بر مردم استفاده می‌شود. این بنرها می‌توانند به عنوان نمادهایی از تعلق و عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، همچنین برای بیان ارزش‌های دینی و انسانی، خلاقیت و هنر، و همدلی و اتحاد جامعه مورد استفاده قرار بگیرند.

طرح لایه باز بنر ایستگاه صلواتی محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ایستگاه صلواتی

بنر طرح های موکب و ایستگاه صلواتی شامل: تصویر عزادار حسینی و چای ، کادر  مذهبی، کادر اسلیمی، حاشیه تذهیب، محراب، تذهیب و نقوش مذهبی در زمینه بنر می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  بنر محرم (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر ایام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               162 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی  در طرح بنر محرم
  • استفاده مناسب از تصویر عزادار حسینی و چای و کادر اسلیمی در طرح بنر ایام عزاداری محرم

بنر عزاداری ماه محرم , طرح موکب ماه محرم , طرح بنر محرم , دانلود بنر محرم , بنر لایه باز ایستگاه صلواتی , طرح اسلیمی , طرح بنر ایستگاه صلواتی , دانلود طرح بنر موکب ماه محرم , بنر ماه محرم , دانلود طرح ایستگاه صلواتی ماه محرم , بنر ایستگاه صلواتی ماه محرم , عزاداری محرم , طرح بنر موکب , طرح لایه باز موکب چایخانه , طرح بنر موکب ماه محرم , بنر محرم لایه باز , موکب , ایستگاه صلواتی , چایخانه , بنر محرم psd , طرح موکب چایخانه , بنر موکب , بنر لایه باز محرم , موکب لایه باز , دانلود طرح بنر موکب , ایستگاه صلواتی , بنر محرم , موکب ماه محرم , تذهیب , چای خانه , مراسم عزاداری , طرح موکب , موکب چای خانه , ماه محرم , بنر های لایه باز محرم , بنر موکب ماه محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325