طرح لایه باز بنر افقی ولادت امام حسین و روز پاسدار

شناسه مطلب : 440273
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :65 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار

ولادت امام حسین (علیه‌السلام) یکی از رویدادهای مهم در تاریخ اسلام است که به عنوان علامه‌ی مظلومیت و ایثار در راه خدا شناخته می‌شود. امام حسین (ع) در ماه صفر به دنیا آمد و با تربیت اسلامی و اخلاقی از کودکی، شخصیتی رشید و الهی پرورش یافت. ولادت ایشان یادآور عزت و ایمان است و به عنوان نمادی از مبارزه با ظلم و فساد در دل اسلام و مسلمانان باقی مانده است.

استفاده از بنرها و مطبوعات چاپی در این روز می‌تواند به ترویج ارزش‌ها و انگیزه‌های امام حسین (ع) کمک کند. بنرها با تصاویر زیبا و نقوش معنوی، افراد را به یادآوری دعوت می‌کنند و تاثیر مثبتی در افکار و احساسات جامعه دارند. این ابزارها نقش مهمی در ترویج فرهنگ اخلاقی و اسلامی دارند و می‌توانند مردم را به سوی ارزش‌های ایمانی و انسانی هدایت کنند.

به طور کلی، برگزاری مراسمات و استفاده از وسایل تبلیغاتی نظیر بنرها در روز ولادت امام حسین (ع) فرصتی است تا جامعه اسلامی به یادآوری ارزش‌ها و اصول اسلامی بپردازد و در جهت ساختاردهی به جوانان و نسل جدید برای رسیدن به اهداف الهی کوشش کند.

طراحی بنر لایه باز برای جشن ولادت امام حسین (ع) با زمینه سفید و سبز می‌تواند به عنوان یک اثر هنری بسیار جذاب و معنوی خدمت کند. در این طرح، زمینه‌ی سفید نماد صفا و پاکیزگی است که با ایجاد هماهنگی با رنگ سبز، زیبایی و تأثیرگذاری بیشتری به علیه‌ی طرح می‌دهد.

در نظر گرفتن تذهیب پنج پاراگراف کلمات معنوی و دینی در طراحی، ارتباط عمیق‌تری بین مفاهیم امام حسین (ع) و زیبایی ظاهری بنر ایجاد خواهد شد. نوشته‌های با شکوه و زیبا با فونت‌های خاص می‌توانند احساس عظمت و اراده‌ی امام حسین (ع) را به خوبی منعکس کنند.

رنگ سبز در زمینه بنر نماد نیکی و حیات است و همچنین با آبی، رنگ افق و آسمان، تطابق و هماهنگی بیشتری ایجاد خواهد شد. با جزئیات زیبا و مناسب، این بنر می‌تواند جلب توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و ایشان را به شرکت در مراسمات ولادت امام حسین (ع) دعوت نماید.

به علاوه، لایه باز این بنر به طراحان امکان اصلاح و تنظیم آسان را می‌دهد تا بر اساس نیازها و تغییرات متغیر، بهترین نتیجه را ایجاد کنند.

بنر لایه باز  ولادت امام حسین و روز پاسدار ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح ولادت امام حسین و روز پاسدار

طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار  شامل: تایپوگرافی میلاد امام حسین گرامی باد ، طرح گل ، تذهیب و متن گرامیداشت ولادت امام حسین و روز پاسدار می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر اعیاد ولادت امام حسین و روز پاسدار

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، سفید

سایز:                               65 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و سفید در طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر تایپوگرافی میلاد امام حسین گرامی باد در طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار

 


امام حسین (ع) , بنر ولادت امام حسین (ع) , جانباز , شعبانیه , تایپوگرافی میلاد امام حسین گرامی باد , بنر اعیاد شعبانیه , بنر شعبانیه , تذهیب , عید شعبانیه , ولادت امام حسین (ع) , بنر ولادت , اعیاد شعبانیه , پاسدار , بنر پاسدار , روز جانباز , پاسدار , طرح بنر روز پاسدار , بنر مناسبتی , پاسدار , بنر روز پاسدار , بنر لایه باز روز پاسدار , طرح بنر لایه باز روز پاسدار , روز پاسدار , عید شعبانیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325