طرح لایه باز بنر افقی میلاد امام رضا (ع)

شناسه مطلب : 421798
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :48 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر ولادت امام رضا (ع)

سالروز ولادت امام علی بن موسی الرضا (ع)، هفتمین امام شیعیان، هر سال در تاریخ 9 ذی الحجه، به عنوان یکی از رویدادهای مهم در تاریخ اسلام جشن گرفته می‌شود. امام رضا (ع) در سال 148 هجری قمری در شهر مدینه به دنیا آمدند. این روز به عنوان یک رویداد مهم در تاریخ اسلام، فرصتی است برای برجسته‌سازی مقام و شخصیت امام رضا (ع) و ترویج اندیشه‌های ایشان در جامعه.

یکی از روش‌های مؤثر برای بیان احترام و عشق به امام رضا (ع)، چاپ و نصب بنرهای مناسبتی است. این بنرها می‌توانند تصاویر امام رضا (ع) را به همراه پیام‌هایی از محبت، تعظیم و احترام به ایشان نمایش دهند. علاوه بر این، می‌توانند شعارها و آثار امام رضا (ع) را به طور خلاصه منتقل کنند، مانند "امام رضا (ع): نمونه‌ای از عدالت و علم در اسلام" یا "امام رضا (ع): نوری برای هدایت امت اسلامی".

نصب بنرهای مربوط به سالروز ولادت امام رضا (ع)، علاوه بر تزئین خیابان‌ها و مکان‌های عمومی، به جامعه یادآوری می‌کند که امام رضا (ع) یکی از علما و معصومان الهی است که به عنوان مظهر عدل، علم و عرفان برای هدایت مردم و تقویت ایمان و اخلاق در جامعه به دنیا آمده است. این بنرها می‌توانند مردم را به معرفی و مطالعه درباره زندگی و آثار امام رضا (ع) تشویق کنند و از ایشان الهام بگیرند.

بنرهای نصب شده در این روز تأثیر قابل توجهی در ترویج مفاهیمی مانند عدالت، علم، تقوا و اخلاق در جامعه دارند. آنها به عنوان نمادی از ارزش‌ها و اندیشه‌های امام رضا (ع)، انگیزه‌بخش بوده و مردم را به تأمل در آثار و تعالیم ایشان دعوت می‌کنند. این بنرها در تقویت انسجام اجتماعی و تعامل فرهنگی نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند و به یادآوری می‌کنند که امام رضا (ع) به عنوان یک قدوه اخلاقی و علمی می‌تواند الگویی برای مسلمانان و طلاب علم باشد.

بنر  ولادت امام رضا (ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر ولادت امام رضا (ع)

طرح بنر ولادت امام رضا (ع) شامل: تصویر حرم و متن گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام رضا (ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت امام رضا (ع)

ابعاد:                                200 در90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               48 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام رضا (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر ولادت امام رضا (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر حرم و تایپوگرافی  در طرح بنرولادت امام رضا (ع)

طرح بنر ولادت امام رضا , گل , بنر سالروز ولادت امام رضا , سالروز ولادت امام رضا , بنر سالروز میلاد امام رضا , بنر لایه باز ولادت امام رضا , دانلود بنر روز میلاد امام رضا , امام رضا , تولد امام رضا , بنر ولادت امام رضا (ع) , بنر مراسم ولادت امام رضا , ولادت امام رضا , بنر مراسم ولادت امام رضا , طرح بنر مراسم ولادت امام رضا , طرح بنر میلاد امام رضا , سالروز میلاد امام رضا , بنر روز میلاد امام رضا , ثامن الائمه , دانلود طرح بنر ولادت امام رضا , بنر ولادت امام رضا , امام هشتم , بنر میلاد امام رضا , گل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325