طرح لایه باز بنر افقی عید فطر

شناسه مطلب : 442479
ابعاد :100 در 280 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :47 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر عید فطر

عید فطر، به عنوان یکی از مهم‌ترین و شادترین مناسبت‌های اسلامی، نمادی از خاتمه ماه مبارک رمضان و آغاز فصل جدید شادی، آزادی، و برکت است. این روز، فرصتی برای جشن و خوشحالی برای مسلمانان در سراسر جهان است که با نماز عید و مراسمات مختلف، از لذت و خوشایندی این روز بهره‌مند می‌شوند. عید فطر با عبادت، صدقه و بخشش، همچنین با دیدار و تبادل هدایا و لباس جدید، به یادگاری شاد و ماندگاری از خویشتن و دیگران می‌شود.

چاپ بنرها به منظور گرامیداشت و جشن‌گرفتن این روز مهم، اثرات چشمگیری دارد. بنرها با نمایش تصاویر شاد و زیبا، و همچنین با انتقال اطلاعات مربوط به زمان و مکان مراسمات عیدی، مردم را به شرکت فعال در این مراسمات تشویق می‌کنند. همچنین، این بنرها با ابراز همبستگی و انس با این روز عزیز، احساس مشترکی از وحدت و اتحاد را در جامعه تقویت می‌کنند.

بنرهای چاپ شده برای عید فطر، علاوه بر اینکه به اطلاع‌رسانی درباره این مناسبت می‌پردازند، به ایجاد حس ارتباط نزدیک‌تر بین افراد و افزایش احساس مشترک از خوشحالی و شادی کمک می‌کنند. این بنرها، فرصتی عالی برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های عیدی هستند و می‌توانند به عنوان یک ابزار ارتباطی قدرتمند در تشویق مردم به شرکت در مراسمات عیدی و افزایش همبستگی و اتحاد در جامعه موثر باشند.

طرح بنر لایه باز با زمینه صورتی و طرح شکوفه، یک انتخاب شگفت‌انگیز برای گرامیداشت عید فطر است. رنگ صورتی، نمادی از شادی، آرامش و خوشایندی است که با طرح شکوفه، نمادی از آغاز و شروع دوره جدیدی از رونق و برکت را به تصویر می‌کشد.

1. زمینه صورتی این بنر، نمایانگر شادی، خوشحالی و پراز امید و آرامش است. این رنگ گرم و دلنشین، حس خوشایندی و آرامش را در مخاطبین برانگیزانده و آن‌ها را به انتظار شادی و خوشایندی عیدی می‌اندازد.

2. طرح شکوفه در این بنر، نمادی از شروع دوره جدیدی از رونق و برکت را به تصویر می‌کشد. شکوفه‌ها باز، نمایانگر پرتو و امید به آینده و آغاز دوره جدیدی از رونق و شادابی هستند که با آغاز عید فطر، این امید و شادی مضاعف می‌شود.

3. طرح لایه باز این بنر، امکانات ویژه‌ای برای تنظیم و ویرایش محتوا فراهم می‌کند، که این امر به طراحان و گرافیست‌ها امکان می‌دهد تا طرح را با توجه به نیازها و سلیقه‌های مخاطبین سفارشی کنند.

4. با استفاده از این طرح بنر لایه باز، امکان افزودن اطلاعات مربوط به جزئیات مراسمات عیدی، زمان و مکان برگزاری، و دیگر جزئیات مهم به راحتی فراهم می‌شود. این اطلاعات، اهمیت و ارزش این روز را به خوبی به مخاطبان منتقل می‌کند.

5. طراحی لایه باز این بنر، به عنوان یک ابزار ارتباطی قدرتمند، می‌تواند در ترویج فرهنگ و جشن‌گری عید فطر و ایجاد حس انسجام و همبستگی در جامعه نقش مهمی ایفا کند. این بنر، به عنوان یک ابزار ارتباطی قدرتمند، می‌تواند در تشویق مردم به شرکت فعال در مراسمات عیدی و افزایش همبستگی و اتحاد در جامعه موثر باشد.

بنر عید فطر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر عید فطر

طرح بنر عید فطر شامل:تذهیب ، طرح شکوفه و متن تبریک عید فطر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید فطر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر عید فطر

ابعاد:                                100 در 280 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               47 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید فطر
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح بنر عید فطر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر تایپوگرافی مرتبط ، طرح شکوفه ، تذهیب در طرح بنر عید فطر

 


دانلود بنر عید فطر , طرح های لایه باز , بنر psd عید فطر , طرح های psd , عید فطر , بنر لایه باز عید فطر , طرح عید فطر , بنر عید فطر , طرح بنر عید فطر , بنر عید فطر , بنر لایه باز عید فطر , تذهیب , بنر عید سعید فطر , بنر تبریک عید فطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325