طرح لایه باز بنر افقی عید باستانی نوروز psd

شناسه مطلب : 413833
ابعاد :100در 280سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :119 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر نوروز

 

عید نوروز یکی از مهمترین و محبوب‌ترین رویدادهای سال در ایران است. این عید با فرا رسیدن اولین روز بهار و به همراه شادی و آرامش، با فراخوانی به فرهنگ و سنت‌های کشور همراه است. در این عید، ارگان‌ها و ادارات دولتی به منظور نشان دادن اهمیت این رویداد، از طریق چاپ بنر‌ها، پوسترها و نشریات مختلف، به هموطنان پیام‌های تبریک و احترام خود را ارسال می‌کنند.

تاثیر چاپ بنر‌ها و پوسترهای ارگان‌ها و ادارات دولتی بر روی عید نوروز نمی‌تواند اغفال شود. با این کار، این ارگان‌ها و ادارات به شهروندان اطلاعات مفید در خصوص این عید را ارائه می‌دهند، باعث ایجاد امید و شادی در میان مردم می‌شوند و از حفظ فرهنگ و سنت‌های کشور پشتیبانی می‌کنند. به طور کلی، این پوسترها و بنرها به منظور ارسال پیام‌های تبریک و ایجاد همبستگی و هم‌دلی میان مردم، بسیار مؤثر هستند.

طرح بنر لایه باز تبریک عید نوروز با زمینه سفید و آبی و طرح گل، یکی از محبوب‌ترین طرح‌هایی است که برای چاپ بنر‌ها و پوسترهای عید نوروز استفاده می‌شود. این طرح با کاربرد رنگ‌های مطابق با رنگ پرچم کشور، به همراه گل‌های نوروزی، تولید می‌شود و به دلیل زیبایی و جذابیت آن، بسیار مورد استقبال عمومی قرار می‌گیرد.

استفاده از رنگ سفید و آبی در طراحی بنر، به عنوان رنگ‌های پرچم کشور، برای ارسال پیام‌های تبریک و همبستگی، بسیار مؤثر است. این رنگ‌ها علاوه بر ارتباط با اهمیت این عید، به چشم شهروندان نیز خوشایند هستند. همچنین طرح گل نوروزی در این بنر، نمادی از شادی و خوش‌بختی مردم است که به همراه زیبایی و تنوع، این طرح را از دیگر طرح‌های مشابه متمایز می‌کند.

استفاده از بنر لایه باز در این طرح، این امکان را به طراحان می‌دهد که بتوانند بنر را با توجه به نیاز خود و در محیط‌های مختلف، ویرایش و تغییر دهند. همچنین، وجود فایل لایه باز به افرادی که دارای تخصص در زمینه طراحی نیستند، این امکان را می‌دهد تا با استفاده از این فایل، بتوانند بنری با ابعاد و محتوای مورد نظر خود، بسازند.

همچنین، با توجه به اینکه طرح بنر لایه باز تبریک عید نوروز با زمینه سفید و آبی و طرح گل، طرحی است که به راحتی با فونت‌های متنوع ساز

و شخصی‌سازی می‌تواند شود، این طرح برای بسیاری از افراد، مناسب است. به علاوه، با توجه به محدودیت‌های زمانی در فصل عید نوروز، استفاده از طرح‌های آماده‌ای مانند بنر لایه باز تبریک عید نوروز با زمینه سفید و آبی و طرح گل، به صرفه و سریع است.

در این طرح، طرح گل با الگویی مشابه به گل‌هایی که در نوروز استفاده می‌شود، طراحی شده است. این گل‌ها نمادی از تجدد و تجدید حیات در این فصل هستند و با استفاده از آن‌ها در طرح بنر، پیامی از شادی و خوش‌بختی برای مخاطبین منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است که با توجه به نیازهای متفاوت در جوامع مختلف، ممکن است نیاز به تغییرات و اصلاحات در این طرح وجود داشته باشد. بنابراین، تغییرات و ویرایش‌های لازم در این طرح، با استفاده از فایل لایه باز، انجام پذیر است.

در کل، طرح بنر لایه باز تبریک عید نوروز با زمینه سفید و آبی و طرح گل، طرحی شاد و جذاب است که با استفاده از الگویی مشابه به گل‌های نوروزی، پیامی از شادی، امید و خوش‌بختی به مخاطبان ارسال می‌کند. همچنین، فایل لایه باز این طرح، امکان ویرایش و تغییرات لازم در آن را به طراحان و کاربران، فراهم می‌کند.

 

بنر لایه باز سال نو، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید نورزو

طرح بنر عید نوروز شامل: طرح گل  و تایپوگرافی عید نوروز مبارک می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید نوروز را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر نوروز

ابعاد:                                100در 280سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                119 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی در طرح بنر نوروز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی عید نوروز مبارک در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل در طرح بنر عید نوروز

 

 


طرح بنر سال نو , بنر لایه باز نوروز 1402 , نوروز 1402 , بنر لایه باز عید نوروز , بنر لایه باز نوروز , بنر نوروز , طرح بنر نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , طرح لایه باز بنر نوروز , پوستر سال نو , بنر عید نوروز , طرح بنر لایه باز نوروز , نوروز , طرح بنر عید نوروز , عید نوروز , 1402 , سال نو , پوستر عید نوروز , بنر سال نو , بنر نوروز 1402 , طرح بنر نوروز 1402 , بنر لایه باز نوروز , بنر لایه باز سال نو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325