طرح لایه باز بنر افقی عید باستانی نوروز

شناسه مطلب : 414383
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :79 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر نوروز

عید باستانی نوروز، یکی از مهمترین جشن‌های سالیانه مردم ایران بوده و هنوز هم در بسیاری از مناطق ایران و کشورهای همسایه با جشن و شادی گرفتار است. نوروز، نخستین روز بهار و شروع سال جدید در تقویم شمسی است و با توجه به اهمیت ویژه‌ای که به این رویداد می‌دهند، مردم در روزهای پیش از نوروز با آماده‌سازی‌های مختلفی از جمله تمیزی خانه، تهیه غذاهای خاص و تزئین منازل به استقبال این روز پرمهم می‌روند.

با پیشرفت فناوری و تحولات اجتماعی، چاپ بنر به یکی از مهمترین وسایل تبلیغاتی در جشن‌های نوروزی تبدیل شده است. بنرها با طراحی‌های مختلف و حجم‌های مختلف، تبلیغات را برای کسب و کارها و فروشگاه‌ها در این روزهای پرشلوغی، ساده‌تر می‌کنند. همچنین، بنرها به عنوان یک وسیله‌ی تزئینی نیز برای شهر و خیابان‌ها در این روزها به کار می‌روند و با ایجاد فضایی شاداب و رنگارنگ، جشن نوروز را برای مردم جذاب تر می‌کنند.

استفاده از بنر در جشن نوروزی همچنین می‌تواند برای حفظ و حراست از فرهنگ و سنت‌های این جشن اهمیت داشته باشد. زیرا با نشان دادن تصاویر و نوشته‌های مرتبط با این جشن، مردم به یادگیری و شناخت بهتر از فرهنگ و سنت‌های ایرانی دعوت می‌شوند و با این اقدام می‌توان جشن نوروز را به عنوان یکی از عناصر مهم فرهنگی ایرانیان دانست .

طرح بنر لایه باز با موضوع عید نوروز و تصویر شهدا، به عنوان یکی از طرح‌های متداول برای تزئین شهرها و خیابان‌ها در این روزهای پر شور و شادی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این طرح با زمینه کرم رنگ، انتخاب مناسبی برای ایجاد فضایی آرام و زیبا در شهر و خیابان‌ها است. در ادامه، پنج پاراگراف درباره این طرح و تأثیرات آن برای جشن نوروز و یادگاری شهدا آورده شده است:

  1. تأثیرات فرهنگی: طرح بنر لایه باز با تصویر شهدا در پس‌زمینه، از یک سو به یادگاری و قدردانی از شهدای کشور و از سوی دیگر به تأثیرات فرهنگی بسیاری در جامعه ایرانی می‌انجامد. این طرح با جایگاه ویژه شهدا در فرهنگ و تاریخ ایران، به یادگاری این شخصیت‌های بزرگ و خدماتی که به کشور ارائه داده‌اند، کمک می‌کند.

  2. ایجاد فضای پایدار: طرح بنر لایه باز با زمینه کرم رنگ، به عنوان یک طرح ملایم و زیبا، برای ایجاد فضایی پایدار و آرام در شهر و خیابان‌ها مناسب است. با استفاده از این طرح، می‌توان فضایی دوست‌داشتنی و جذاب در محیط شهری ایجاد کرد.

  3. استفاده از تکنولوژی: طراحی بنر لایه باز با تصویر شهدا، نمونه دیگری از استفاده از تکنولوژی و فناوری در طراحی و چاپ بنرهاست. با استفاده از طراحی لایه باز، امکان تغییرات و اصلاحات در طرح بنر با سهولت بسیار بالایی صورت می‌گیرد.

    1. جلب توجه : با توجه به تصویر شهدا در طرح بنر لایه باز، این طرح می‌تواند توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند و به تأثیرات مثبتی برای جشن نوروز و یادگاری شهدا کمک کند. همچنین، با توجه به ابعاد بزرگ بنرها، این طرح می‌تواند در فاصله دور هم قابل مشاهده باشد و برای جذب توجه افرادی که در محیط پیرامون حضور دارند، بسیار مؤثر است.

    2. حفظ و یادآوری ارزش‌ها: با اینکه جشن نوروز به عنوان یکی از مهمترین جشن‌های فرهنگی ایران، هر ساله برگزار می‌شود، اما استفاده از بنرهای لایه باز با تصویر شهدا به یادگاری و حفظ ارزش‌هایی که شهدا در جبهه‌های نبرد به دست آوردند، کمک می‌کند. این طرح با شناخت بیشتر مردم از شهدای کشور و یادگاری ارزش‌هایی که آنان در برابر دشمنان کشور به دست آوردند، به تقویت هویت ملی کشور کمک می‌کند.

    در نهایت، طراحی بنر لایه باز با تصویر شهدا و زمینه کرم رنگ، به عنوان یکی از طرح‌های متداول در جشن نوروز و یادگاری شهدا، می‌تواند تأثیرات فرهنگی، زیبایی‌شناسی، تکنولوژی، جلب توجه و حفظ و یادآوری ارزش‌های ملی را برای جامعه داشته باشد.

بنر لایه باز سال نو، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید نورزو

طرح بنر عید نوروز شامل: متن با یاد شهدا بهار را جشن میگیریم ، تصویر شهدا و متن تبریک سال نو می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید نوروز را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر نوروز

ابعاد:                                200در 90سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                               79 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح بنر نوروز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شهدا در طرح بنر عید نوروز

 

 


بنر نوروز , طرح بنر سال نو , بنر سال نو , پوستر سال نو , بنر عید نوروز , 1402 , سال نو , طرح بنر لایه باز نوروز , نوروز 1402 , بنر لایه باز سال نو , بنر لایه باز عید نوروز , طرح بنر عید نوروز , نوروز , طرح بنر نوروز 1402 , طرح بنر نوروز با یاد شهدا , بنر لایه باز نوروز , پوستر عید نوروز , بنر نوروز 1402 , بنر لایه باز عید نوروز , بنر لایه باز نوروز , عید نوروز , طرح لایه باز بنر نوروز , بنر لایه باز نوروز 1402 , بنر نوروز با یاد شهدا , طرح بنر نوروز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325